Oldskool Gixxer topic '85 tot 95'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spuiters zijn vaak nogal perfectionistisch. En als minder ervaren schuurder zal je het niet snel zo netjes doen als zij het zelf zouden doen. De voorbehandeling is van grote invloed op het eindresultaat. Ik heb hetzelfde eens gahad met een kofferdeksel van een Mini... :) komt uiteindelijk altijd wel goed hoor.
 
De velgen horen officieel wit, maar ik denk dat ik velgen + zadel fluor geel er toch wat mooier uit vind springen.

Zal vanavond even piccie posten van een 88ér met gele velgen'.

/edit: deze dus, zadel is alleen niet de goede kleur

(Afbeelding)


Kom ik bij de spuiter, dus ik vertel hoe het moet worden bla bla bla dus ik zeg dat ik de kappen al geschuurd aanlever *O* ,

Spuiter: Daar ben ik niet zo blij mee -O- , je hebt toch niet te ver doorgeschuurd he anders kan ik er niks meer mee :N

Kortom Redline de uber prutsen. Binnenkort neem ik me kappen dus mee ter beoordeling, we shall see.
mooi fietsje heb ik die niet op de motorbeurs in utrecht zien staan?? :?
 
Die moviestar met gele velgen is echt mooi. Ik zou het zitje denk ik gewoon zwart houden?

Btw vandaag voor het eerst een standaard demper op me gixxer gezet aangezien ik volgende week me eerste circuit kilometer ga maken op zandvoort. Wat is dat stil zeg :S En het ziet er niet uit. Lijkt wel een freaking stofzuiger.
 
36977.jpg


full


full


:P


Orginele demper zuigt B| , heb net weer 1.5 week me yoshi eronder, wat heerlijk is dat als je de standaard demper gewent bent!! :} :} :}


Ohwja en als je het circuit op ga, zorg dat je achterveer niet te slap staat, voordat je het weet heb je de kuipdelen aan de grond B| , waar ga je rijden trouwens ?
 
Heeft iemand toevallig nog een handle liggen vd benzinekraan van een '91'er?

ben (met lage eind ;) snelheid) in het gras (toch nog weed gezien in die 43 jaar) onderuit gegaan en mn broek bleef hangen aan mn benzinekraan handle...


nu kan ik hem niet op reserve zetten ..das lekker met die benzine slurpende 91'er... B|
 
Laatst bewerkt:
Hey redlinerider ..apart man ;) :} :} :}

Dat kleine fietsje van je ook trouwens ;) Was je alleen ineens kwijt ;)
 
Gisteren bij 2 88érs gaan kijken... 1 was volgens de eigenaar uit 90 maar had alle kenmerken van een 88/89er. De 1ste verkoper had maar verzwegen dat zn 2 er ongeveer uit lag. Viel dus niet fatsoenlijk op te rijden. De andere had toch ook nog een deuk in de tank en het krasje op de topkuip was een flinke scheur. Dit was opzich nog te overzien, maar hij reed erg slecht. Bijna geen response op het gas en een heel gaar uitlaatsysteem erop... Even verder zoeken dan maar...
 
Gisteren bij 2 88érs gaan kijken... 1 was volgens de eigenaar uit 90 maar had alle kenmerken van een 88/89er. De 1ste verkoper had maar verzwegen dat zn 2 er ongeveer uit lag. Viel dus niet fatsoenlijk op te rijden. De andere had toch ook nog een deuk in de tank en het krasje op de topkuip was een flinke scheur. Dit was opzich nog te overzien, maar hij reed erg slecht. Bijna geen response op het gas en een heel gaar uitlaatsysteem erop... Even verder zoeken dan maar...


Was die met de defecte versnelling toevallig deze: GSX-R 750 te koop, een kerel had hem van Aadmanz gekocht en voordat hij opgehaald was stond hij weer op marktplaats zonder daarbij te vermelden dat de 2de versnelling defect was.

Een 90'er kan je herkennen aan de USD en het en hydrolische potje van de achterveer wat aan de zeikant achter zit.

Denk dat het best moeilijk is om een nette oldskool te vinden.
 
jep, that's the one...

als ik nog een los blok had staan zou het wel leuk zijn, de rest is nog wel ok. maar met deze gare 2 is hij niet verkoopbaar als zijnde een goede motor. En proberen om circuitgebruik te verzwijgen is ook een beetje dom als de stickers en de rullen nog op de banden zitten...

Die had ik eigenlijk moeten herkennen... ik heb dat topic al eens gezien natuurlijk... :)

Maarja, was een leuk ritje... Mooi weer enzo... *O*

The search continues!
 
Laatst bewerkt:
jep, that's the one...

als ik nog een los blok had staan zou het wel leuk zijn, de rest is nog wel ok. maar met deze gare 2 is hij niet verkoopbaar als zijnde een goede motor. En proberen om circuitgebruik te verzwijgen is ook een beetje dom als de stickers en de rullen nog op de banden zitten...

Die had ik eigenlijk moeten herkennen... ik heb dat topic al eens gezien natuurlijk... :)

Maarja, was een leuk ritje... Mooi weer enzo... *O*

The search continues!

Wat vroeg hij trouwens voor de fiets? Was de km stand werkelijk terug gedraait??



Net weer even het 91 kontje erop gezet, afdekkapje passen... past niet B| . Ik vermoed dat het een duo seat afdekkapje is van een W. Dus als iemand interesse heeft.... ;) .

Verder heb ik lang zitten kijken naar het kontje :Y :P en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat die 160 velg echt niet kan onder die 91 kont, het wiel is veels te smal :N . dusss... wie heeft er nog een 170 velg op zolder liggen van een 91'er. :}
 
Wat vroeg hij trouwens voor de fiets? Was de km stand werkelijk terug gedraait??



Net weer even het 91 kontje erop gezet, afdekkapje passen... past niet B| . Ik vermoed dat het een duo seat afdekkapje is van een W. Dus als iemand interesse heeft.... ;) .

Verder heb ik lang zitten kijken naar het kontje :Y :P en ik ben toch tot de conclusie gekomen dat die 160 velg echt niet kan onder die 91 kont, het wiel is veels te smal :N . dusss... wie heeft er nog een 170 velg op zolder liggen van een 91'er. :}

Effe iets over dat kapje. Wat ik zag bij de 90 model is dat het subframe korter is dan een 91 :S misschien heeft dat er iets mee te maken
 
Effe iets over dat kapje. Wat ik zag bij de 90 model is dat het subframe korter is dan een 91 :S misschien heeft dat er iets mee te maken

De rest van het kontje past wel gewoon goed, zal zo eens kijken of ik een piccie kan schieten.

DSCF0035.JPG

DSCF0034.JPG

DSCF0033.JPG


Eerst even de garage vloer schrobben. Wat een heerlijke glijbaan word het van die uitgesmeerde motorolie :X
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wil mij gixxer verkopen, heb er lang over nagedacht maar heb de knoop nu toch doogehakt. gsxr750 uit 1988 km-stand circa 56.500 (rij er nog steeds op :] ), iemand intresse in deze oldskool gixxer, motor rijdt super zit een nog goede pilot power achterband om, alleen voorband moet tzt vervangen worden.

gr, ninjaman
 
Ik ben wil mij gixxer verkopen, heb er lang over nagedacht maar heb de knoop nu toch doogehakt. gsxr750 uit 1988 km-stand circa 56.500 (rij er nog steeds op :] ), iemand intresse in deze oldskool gixxer, motor rijdt super zit een nog goede pilot power achterband om, alleen voorband moet tzt vervangen worden.

gr, ninjaman

Is de gix je toch niet echt bevallen? Shift00 is nog opzoek naar een 88'er.


Wat komt er voor terug?
 
Hij bevalt wel, vindt hem alleen relax rijden als je hard rijdt, en hardt door de bochten heen gaat, een keer een zondagmiddag toeren is dan ook vrij vermoeiend, ligt misschien ook aan mijn lengte dat ik er niet echt goed op kan zitten. wat er weer voor in de plaats komt, weet ik nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan