Oldskool gixxer topic '85 tot '99 nummertje 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog geen andere pictures~~~[/quote]
full
 
Heb nog geen andere pictures~~\[/quote]

Dit waren de plaatjes van mp, nu licht bewerkt. Heb zelf nog geen foto's gemaakt.
De mods die zijn uitgevoerd, kleine carbonlook spiegels, 2 Lasers, handgranaat ventieldopjes, er is gelukkig al iemand die deze wil ruilen!!, kleine knippers voor en achter, en een licht getint MDA? ruitje.
Ook zit er een niet originele achterschok op, kan allen niet acvhterhalen wat voor 1.
Alle originele delen waren erbij aanwezig, dus ook een paar als nieuwe originel uitlaten, met uitzondering van de achterschokker

Ben benieuwd hoe hij loopt nadat JVS ermee klaar is, de motor was nl niet afgesteld op de uitlaten.

Wat me wel opviel dat bij de lage snelheden de motor nogal de boch inviel, kwestie van of wennen of afstellen lijkt me.
 
denk dat het wennen is maar ik weet ook niet alles*
blij voor je dat je van je handgranaten af komt :+ gewoon normale nemen is beste :Y gewichtjes aan je ventiel is a big :N
kleine mods dus al gedaan }) afstellen en dan gaan :Y


edit: *suzuki staat er toch bekend om dat ze topheavy zijn? dus snel het kantelgevoel geven? vooral de oudere generaties....neem ook aan dat het om alleen de buikschuivers o.i.d. gaat.
dit meegenomen in eerder gemaakte opmerking ;)
 
Laatst bewerkt:
Murning :W

@ Trango: mooie ding voor een waterkoker :Y welkom, enjoy de gixxer en we zien je wel op de eerst volgende meeting :W
 
Hmmm, ik ben al een tijdje minder actief op M-F en kom er nu achter dat mij SRAD inmiddels bij de Oldskool Gixxers hoort B| ;)
Maar hij staat te koop: Suzuki GSX-R 750 SRAD 1996 (schaamteloze advertentie promotie). Als ik kijk hoe weinig ik de afgelopen paar jaren heb gereden dan kan ik hem beter verkopen aan iemand die een leuke oldskool Gixxer kan waarderen :)
 
Goedendag gasten,

Wat lullen jullie veel zeg, ik was ff in computerland dus niet in de buurt. :9~

[ik ga ook niet terug lezen, daar is het weekend te kort voor] _O- :+
 
12 graden hiero, alleen regent het pijpestelen. Morgen iets kouder, maar wel droger zeggen ze. Zou best eens kunnen dat ik dan de Busa nog even de sporen ga geven *O* *O*
 
Hier bijna 13... en droog maar vind de weg eigenlijk nog te nat om de motor te pakken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan