Oldskool GSX-R meeting nieuw

Data voor de OLDSKOOL GIXXER meeting... 4 opties

  • 22 juni 2008 (1 week voor TT)

    Stemmen: 2 11,1%
  • 29 juni (1 dag na TT)

    Stemmen: 12 66,7%
  • 6 juli 2008

    Stemmen: 2 11,1%
  • 13 juli 2008

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18

alextreem

MF veteraan
26 mrt 2008
9.873
0
Rheden
Dames en heren,

Ik heb samen met GSX-r MACZ een nieuw topic geopend om een nieuwe datum te prikken voor de OLDSKOOL GIXXER meeting.

Daarvoor is een nieuwe Poll geopend. Dus geef je voorkeur aan. Over een locatie moeten we nog nadenken. Wellicht zijn er mensen met een goede suggestie... Ook voor wat betreft een leuke activiteit of iets dergelijks.

Ik heb 4 data weergegeven. Heb 13 juli als laatste datum gepakt omdat er daarna waarschijnlijk veel mensen met vakantie zijn. Hopelijk lukt het om voor de vakantie nog een meeting te doen.

Dus hoort en zegt t voort...

OLDSKOOL GIXXER Meeting.

Ik dacht zo dat gixxers tot bouwjaar 1997 welkom zijn.
Als hier in het algemeen anders over gedacht wordt dan kan dit natuurlijk soepel geinterpreteerd worden.

Gr. Alextreem
GSX-r Macz


PLAATS: BARNEVELD MACDONALDS ( kruising A30 met de A1...) Officieel heet het MacD. Terschuur...

TIJD: 11.00 uur

Gezien de stemmingen wordt de datum bij deze vastgesteld op 29 JUNI


Mocht je alsnog niet kunnen, je hoeft je niet af te melden. Datum, tijd, plaats is bekend. Die er is is er. Das t makkelijkst :Y
 
Laatst bewerkt:
AANMELDINGEN TOT NU TOE:

- alextreem
- GSX-r Macz
- Johnnn
- Remove before Flight
- Fighter Henk
- Naba
- RevZ
- Rotary Passion
- MaverickAH (?)
- Proffie
- Gixxeron (GSX)
- Streetfire (fighter)
- Fewture (fighter)
- High Octane (dragster of GSX)
- John Huijben
- Rob-E
- Guus
- Fashion
- Cinvent
- saracenc
- VenoM66
- Droopyfret
- Gixxer1100Turbo
- tito1984
- GSX-RR
 
Laatst bewerkt:
Hey , ik heb nog niet gestemd :N

stel , ik heb m'n fightertje klaar [ met gsxr blok ] ben ik dan ook welkom ;) ;) ;)

ergens centraal zou wel het mooist zijn



:W :W

gr. Henk




edit ;; ik heb de dag na de tt gekozen :Y :Y

geen fighter treffen
geen toertocht van de motorclub

dus in goede gezondheid ben ik d'er ook *D *D
 
Laatst bewerkt:
Aangepast. slordige fout van me.. Kan de poll alleen niet aanpassen...

En Henk, jij bent welkom hoor. laat maar s zien wat r te maken is van een Gixxer met schade.. ;)
 
Aangepast. slordige fout van me.. Kan de poll alleen niet aanpassen...

En Henk, jij bent welkom hoor. laat maar s zien wat r te maken is van een Gixxer met schade.. ;)


_O- _O- _O-


de blauw/witte 750 blijft lekker met badkuip :Y

maar een gs met gsxr blokkie *O*
full
 
6 juli kan ik niet. Dan staat er al een meeting gepland :)

De andere dagen in de pol zou ik wel kunnen. 22 Juni is de eerste dag dat ik erop mag rijden. De meeste zullen het waarschijnlijk niet verstandig vinden om dan al meteen een grote afstand te rijden... Maar ik ben eigenwijs. Dus ik ben erbij!

(ik stem op de 29e, dan heb ik nog een weekje om een beetje te wennen) ;)
 
Tja. ergens in t midden van t land..., Buurt van Utrecht ofzo. Maakt me vrij weinig uit ook. Heb jij een goed idee?
 
nee niet echt ik woon aardig in het noorden dus het is eigelijk altijd onvermijdelijk om een behoorlijk stuk te moeten rijden voor zo'n meeting
 
Tja, mee eens. Maar moeten rijden klink negatief... je kan ook zeggen, 'Mag ik een eind rijden' ;).

Zonder dollen. snap dat het ver is, maar als we t in t Noorden doen is t voor anderen ver rijden. Als jij de volgende meeting organiseert doe je t toch in t Noorden? Dan moeten/mogen wij ver rijden... :)

Hopelijk ben je r bij... Kan ik je op de lijst zetten?
 
Geen idee nog. Was een beetje de bedoeling om t in t midden van t land te doen. Had jij een voorstel toevallig?

@ Henk,, je staat r bij.
 
Geen probleem hoor Marcel. Vraag ik dat weekend gewoon vrij... (29 juni dan he;)) Ga ook naar de TT dus wordt het een motorweekend. SUPER :)

We w8en t nog ff af. Tot nog toe hebben we niet echt megaveel aanmelding... Hoe kunnen we t promoten?

Weet jij trouwens hoe ik dit topic in 'waar is wat te doen' krijg?
 
Oh maar dan kom ik ook even langs met bijgaand apparaat! :+
Wat gaan we precies doen eigenlijk? Koffie, bla bla en toerrit?
full
 
Je staat bij de lijst deelnemes naba.

Wat we daar gaan doen is nog even de vraag. Daar gaan we nog over 'debatteren'.
Zal iets van koffie, blablabla worden.toerrit zou ook kunnen natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan