Oldskool GSXR topic deeltje 40

Het is voor mij geen 4 k waard , maar ik zie wel her en der zulke prijzen . En kleur , tja verschil van smaak . Ik persoonlijk vind de 750 van 1991 blauw/wit het mooist
 
Het is voor mij geen 4 k waard , maar ik zie wel her en der zulke prijzen . En kleur , tja verschil van smaak . Ik persoonlijk vind de 750 van 1991 blauw/wit het mooist

Bij motorcenter Venlo, 10km bij mij vandaan, staat een 1991 blauw witte te koop voor 5k€. Schitterende motor.
 
ik ben zeker geen prof, maar het is potverdorie een vette fiets :t dat lijkt mij de overweging om er 4K€ tegenaan te smijten, niet de mogelijke waardestijging.
 
Ik heb een gsxr1100 uit 1992 op het oog om af en toe een ritje mee te maken. Praktisch 100% origineel. Minder dan 30dkm gelopen. Vraagprijs ca. 4k€.
Voor mij "jeugdsentiment" en klassieker van de toekomst met waardestijging. Hoe kijken jullie als "pro's" hier tegenaan ?Bekijk bijlage 1344474
Ik vind het een prachtige motor! En ja iedereen zegt de blauw/ witte zijn het meest geliefd,maar die zie je ook het meest.ikzelf heb een zilver/ grijze srad model 97 gehad en die vond ik best wel knap,en zoveel waren er niet van te zien.dan heb ik nog 2 wit/blauwe 99' gehad. Dit vind ik persoonlijk een zeer mooie kleurstelling en dan ook nog eens heel zeldzaam zo volledig origineel.
 
Goedemorgen allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal een goed en gezond 2019 wensen.
nadat ik mij hier heb aangemeld heb ik nog niet zoveel gepost, maar hierbij een update van de laatste weken in 2018.
Deze srad gekocht met wat schade en deze volledig ontdaan van zijn huidje, hierna kwam de zoektocht naar een nieuwe kappenset.
veel opties overwogen, onder andere een setje bestellen uit china voor 300 euro maar na wat onderzoek toch besloten een originele kappenset te gaan kopen ivm de kwaliteit en pasvorm.
Wel moest deze natuurlijk blauw wit zijn, omdat ik dit toch wel een erg mooie kleurcombo vind.
aangezien deze sets niet in overvloed te koop staan, uiteindelijk een set van een 750 in wat mij betreft een prachtige kleurstelling weten te bemachtigen.
hiervoor wel even naar de andere kant van het land rijden, maar het is het wat mij betreft allemaal dubbel en dwars waard geweest.
inmiddels ook de nieuwe kuipruit binnen gekregen en deze vorige week maar even gemonteerd en de kuipsteun even voorzien van een nieuw laagje verf.

Vorige week nog wat klein spul onder de boom gekregen wat ik binnekort even zal installeren, foto's volgen.
- Verstelbare rem en koppelings-hendel
- Val doppen voor tussen de kuip
- Bar end spiegels (is om te proberen)
- Kuip knipperlichten


20181202_153801.jpg
20181202_153801.jpg
20181202_140300.jpg
20181213_152847.jpg
 
is er trouwens nog iemand die belang heeft bij een srad 600 frame met kenteken?
mag voor een kratje pils weg.

en wat vinden jullie de 750 sticker laten zitten, of proberen netjes te verwijderen? (omdat dit een 600 is)
 
@fighter henk kijk es bij bassie?

@ mooie motor voor 4k
Mooie prijs ook, gaan we naartoe, de staat doet em denk ik.

@ info omtrent motoren verloren na crash pc me about iT. Been there Done that ex hd aangeschaft. Geen Harley maar western dig.
 
Dat is mooi om te lezen... :t maar wat denk je er van. Is hij die 4k€ waard. En zie je deze 92'er in waarde stijgen ? Het is de laatste oliekoeler... dat is een pluspunt maar de kleurstelling is niet het befaamde blauw/wit ????
denk dat echt nette oliekoelers zo langzamerhand wel zeldzamer aan het worden zijn. 4k is wel een pittige prijs maar in het buitenland niets bijzonders ,zie wel hogere prijzen voorbij komen vooral voor slabby,s. Denk als je m koopt voor 4 en je hem in nette originele staat houd dat hij dan ook niet minder waard gaat worden . Tenminste dat denk ik , tis toch een beetje koffiedik kijken natuurlijk Groet EZ
 
Goedemorgen allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal een goed en gezond 2019 wensen.
nadat ik mij hier heb aangemeld heb ik nog niet zoveel gepost, maar hierbij een update van de laatste weken in 2018.
Deze srad gekocht met wat schade en deze volledig ontdaan van zijn huidje, hierna kwam de zoektocht naar een nieuwe kappenset.
veel opties overwogen, onder andere een setje bestellen uit china voor 300 euro maar na wat onderzoek toch besloten een originele kappenset te gaan kopen ivm de kwaliteit en pasvorm.
Wel moest deze natuurlijk blauw wit zijn, omdat ik dit toch wel een erg mooie kleurcombo vind.
aangezien deze sets niet in overvloed te koop staan, uiteindelijk een set van een 750 in wat mij betreft een prachtige kleurstelling weten te bemachtigen.
hiervoor wel even naar de andere kant van het land rijden, maar het is het wat mij betreft allemaal dubbel en dwars waard geweest.
inmiddels ook de nieuwe kuipruit binnen gekregen en deze vorige week maar even gemonteerd en de kuipsteun even voorzien van een nieuw laagje verf.

Vorige week nog wat klein spul onder de boom gekregen wat ik binnekort even zal installeren, foto's volgen.
- Verstelbare rem en koppelings-hendel
- Val doppen voor tussen de kuip
- Bar end spiegels (is om te proberen)
- Kuip knipperlichten


Bekijk bijlage 1345360Bekijk bijlage 1345360Bekijk bijlage 1345361Bekijk bijlage 1345362
die ziet er weer netjes uit zeg
 
denk dat echt nette oliekoelers zo langzamerhand wel zeldzamer aan het worden zijn. 4k is wel een pittige prijs maar in het buitenland niets bijzonders ,zie wel hogere prijzen voorbij komen vooral voor slabby,s. Denk als je m koopt voor 4 en je hem in nette originele staat houd dat hij dan ook niet minder waard gaat worden . Tenminste dat denk ik , tis toch een beetje koffiedik kijken natuurlijk Groet EZ

Waarschijnlijk ga ik volgende week kijken....
 
Mooie Henk maar usa yoshi?

Ik blijf wat dubben over passend spruitstuk onder een 1100f blok. Past met de originele 1100f carterpan een bandit collector daaronder dusdanig dat ie m niet raakt en ik ook oliefilter nog kan bereiken?

Las over een 1100w pijp dat die ook passen alleen de bochten niet fraai lopen aan de voorkant. Die worden vaker aangeboden vandaar eventueel optioneel.

Lichte voorkeur voor 4 in 1 met 1 originele cq. stille demper.

Bvd. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan