Oldskool GSXR topic deeltje 40

das echt een mooie zeg
Die van mij was net zo mooi maar dat wisten jullie al;)
856B2B0F-61AF-4B26-8829-078E4753B60F.jpeg
 
1100 met originele 4-1 dichte demper bestaat niet

Dichtstbijzijnde is Gsxr 750 1991 model alleen die is te kort en karterpan issues.


Er worden nog steeds nieuwe aftermarket systemen aangeboden voor niet gek veel meer dan een tweedehandsje tegenwoordig.
 
Gaat me enkel om het spruitstuk, zoek daar zelf wel een dempertje bij ;)
Bandit spruitstuk past wel of ook tegen de carterpan? :)
 
Ik zit ook toch een beetje rond te kijken naar andere dempers.
Ziet er heel dik uit mn ingekorte Carbon Lasers, maar ik denk dat de eerste agent die zich verveelt een lekker WOK met sambal gaat uitschrijven vanwege het geluid :$
Kan alleen niet zoveel korte dempers vinden die een beetje betaalbaar zijn en zonder al teveel aanpassingen gaan passen

1547560000345.png
 
1100 met originele 4-1 dichte demper bestaat niet

Dichtstbijzijnde is Gsxr 750 1991 model alleen die is te kort en karterpan issues.


Er worden nog steeds nieuwe aftermarket systemen aangeboden voor niet gek veel meer dan een tweedehandsje tegenwoordig.

Al moet ik zeggen dat ze voor 2 'e hands wel errug veel vragen . Zag laatst een 1100 4 in 2 met Vampire's voor ik meen 350 euri 8)7
ik heb zo'n set liggen . Strikje erom en DIREKT ophalen voor die prijs })
 
Mooie Henk maar usa yoshi?

Ik blijf wat dubben over passend spruitstuk onder een 1100f blok. Past met de originele 1100f carterpan een bandit collector daaronder dusdanig dat ie m niet raakt en ik ook oliefilter nog kan bereiken?

Las over een 1100w pijp dat die ook passen alleen de bochten niet fraai lopen aan de voorkant. Die worden vaker aangeboden vandaar eventueel optioneel.

Lichte voorkeur voor 4 in 1 met 1 originele cq. stille demper.

Bvd. :)
Ik denk dat bandit 1200 bochten wel zullen passen maar denk dat de 1100 w bochten wel iets gebogen moeten worden omdat het w blok de bochten dichter bij elkaar zitten minder breed blok door waterkoeling
Correct me if i, 'm wrong
 
Al moet ik zeggen dat ze voor 2 'e hands wel errug veel vragen . Zag laatst een 1100 4 in 2 met Vampire's voor ik meen 350 euri 8)7
ik heb zo'n set liggen . Strikje erom en DIREKT ophalen voor die prijs })

Ik zag een 4 in 1 met sportdemper a 400 euro. Zoek zelf een beschaafd geluid maar om daar nog de zaag in te zetten en een andere demper bij te kopen... 😏
 
Ik denk dat bandit 1200 bochten wel zullen passen maar denk dat de 1100 w bochten wel iets gebogen moeten worden omdat het w blok de bochten dichter bij elkaar zitten minder breed blok door waterkoeling
Correct me if i, 'm wrong

Of 1100w pijpen passen lees ik wisselende dingen op OSS, de ene zegt van wel de andere weer van niet. Bandit bochten passen geheid gaat me meer om of de collector niet tegen de carterpan aankomt.

Screenshot_20190112-003448_Samsung Internet.jpg
 
Lees in dit topic een heel geneuzel over betreffende 4 in 1 mbt originele carterpan:

GSXR1100: My First Streetfighter

Mij is niet geheel duidelijk of de demper of de collector nu de beperking is bij een origineel carterpannetje maar enfin. Die van een bandit is aanzienlijk platter wat resulteert in minder olie in het blok... naast pannetje ook olieopzuiger vervangen hmmm. Weet niet of dat zo ideaal is a allemaal
 
Lees in dit topic een heel geneuzel over betreffende 4 in 1 mbt originele carterpan:

GSXR1100: My First Streetfighter

Mij is niet geheel duidelijk of de demper of de collector nu de beperking is bij een origineel carterpannetje maar enfin. Die van een bandit is aanzienlijk platter wat resulteert in minder olie in het blok... naast pannetje ook olieopzuiger vervangen hmmm. Weet niet of dat zo ideaal is a allemaal

karterpan vs collector...
Ook issues mee. En 400 is gretig
Je kan altijd een sidewinder op gooien natuurlijk, die komt in verre na niet langs de carterpan
 
Ik kwam er 1 tegen op fb

Screenshot_20190116-235030_Facebook.jpg

Zeker leuk maar die gaat me teveel beperkingen geven op dijkjes gok ik. Mijn 1100f stuurt voor geen meter (16 inch wielen en 270 kilo) maar ideaal voor lange stukken snelweg. Mijn gsx 6-11 f moet wel lekker kunnen sturen. Daarnaast een sidewinder met ipv megafoon een OEM fluisterdemper wordt wel heel hylarisch ;)

Weet jij, of iemand anders, toevallig of er onder een 1100r (89/91) dezelfde carterpan zit als onder de 1100f?
 
Staan opvallend weinig oliekoelers te koop, gros is water gekoeld :(
 
Yup wordt elk jaar minder idd

Ook kwa onderdelen helaas

Maar effe terugkomend op karterpannen van 1100r vs 1100 f

Allebei in het midden maar bij de r is het de toepasselijke geribbelde kom en bij de f is het - het lijken wel schoteltjes -

Op het eerste gezicht leek de f ook lager maar, ik denk dat hier schijn bedriegt. Meten is weten en daar ben ik biet aan toe gekomen natuurlijk. Ik heb gewoon twee keer gebukt on onder de kuipen te kijken
 
Wat tof dat je nog voor me gekeken hebt!

De plaatjes op cmsnl ken ik redelijk maar ik vind er geen volledig uitsluitsel in. Denk deels op de gok iets aan te schaffen maar dat die gok betrekkelijk safe is. Anders een kennis vragen voor wat aanpassingen te doen. Zit nog wat in oriënterende fase maar mocht iemand hier een 4 in 1 in de aanbieding hebben... ;)

Zag recent een rvs bandit spruitstuk hier op mf maar die vond ik niet interessant, bij dealer slechts paar tientjes duurder:

Uitlaat BWE uitlaatbochten - GSF1200 Bandit 1995-2006

Wel mooi spruitstuk voor de f gezien maar erg ver van huis en krijg nog geen contact met de verkopet, eveneens rvs.

Voor mij is staal ook prima en nieuw niet eens vereist. Verbaas me echter dat een sloperij bv 175 vraagt voor een bandit stalen spruitstuk, terwijl nieuw rvs je voor een paar tientjes meer ook klaar bent. Dubbel is wel dat ik een stille demper wil en het wat zonde vind om een compleet race systeem te kopen om daar de demper af te zagen en er een originele op te zetten.

Moet zelf nog even meten na de aanbieding van een 4 in 1 van een gsx1400 of dat gaat passen :)
 
Wat tof dat je nog voor me gekeken hebt!

De plaatjes op cmsnl ken ik redelijk maar ik vind er geen volledig uitsluitsel in. Denk deels op de gok iets aan te schaffen maar dat die gok betrekkelijk safe is. Anders een kennis vragen voor wat aanpassingen te doen. Zit nog wat in oriënterende fase maar mocht iemand hier een 4 in 1 in de aanbieding hebben... ;)

Zag recent een rvs bandit spruitstuk hier op mf maar die vond ik niet interessant, bij dealer slechts paar tientjes duurder:

Uitlaat BWE uitlaatbochten - GSF1200 Bandit 1995-2006

Wel mooi spruitstuk voor de f gezien maar erg ver van huis en krijg nog geen contact met de verkopet, eveneens rvs.

Voor mij is staal ook prima en nieuw niet eens vereist. Verbaas me echter dat een sloperij bv 175 vraagt voor een bandit stalen spruitstuk, terwijl nieuw rvs je voor een paar tientjes meer ook klaar bent. Dubbel is wel dat ik een stille demper wil en het wat zonde vind om een compleet race systeem te kopen om daar de demper af te zagen en er een originele op te zetten.

Moet zelf nog even meten na de aanbieding van een 4 in 1 van een gsx1400 of dat gaat passen :)

Hier op MF stond een nieuwe RVS setje van de gsf 1200 voor 175 euri ……….. ligt bij Henkie thuis

Gsx 1400 zal erg laag hangen
 
Ja daar doelde ik op Henk, die verkoopt Bolski voor een paar tientjes verschil ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan