Oldskool GSXR topic deeltje 40

Wou een ieder bedanken voor het meedenken m.b.t. een uitlaat voor mijn projectje. Ben geslaagd met een 4 in 1 rvs "laser?" spruitstuk specifiek voor een 1100f volgens de verkoper.

Nu nog een dempertje opsnorkelen dan kan een kennis van me een leuke linkpijp maken :)
 
Wou een ieder bedanken voor het meedenken m.b.t. een uitlaat voor mijn projectje. Ben geslaagd met een 4 in 1 rvs "laser?" spruitstuk specifiek voor een 1100f volgens de verkoper.

Nu nog een dempertje opsnorkelen dan kan een kennis van me een leuke linkpijp maken :)

FOTO ??
 
Screenshot_20190202-112955_Samsung Internet.jpg

20190209_152548.jpg
 
Ik denk als je zonder kuip gaat rijden dat je er geen problemen mee hebt . De koeler van de 1100 efe is nog kleiner .

De luchtkoeling teld ook mee .
 
Ik laat alleen de onderkuip weg bovendeel blijft er wel op
20190206_150637.jpg


En die roestige middenbok vervalt uiteraard ook ;)
 
Ik ben me wat aan het oriënteren voor andere wielen in mijn gsx1100f. Nu lees ik dat het achterwiel van een 1100 (90/91) er zo in past met tandwielhouder en remklauw steun.

Powerscreen 17" wheel swap

Weet iemand hier welke velgen correct gelijk zijn qua maatvoering? 1100w, 750, rf??

Bvd :)

Edit 750 zelfde bouwjaar zou gelijk moeten zijn
 
Laatst bewerkt:
Henk: weet jij het verschil tussen een 1100r tandwiel drager en een 1100f exemplaar?

Misschien ook een idee welke klauw past op een 1100r remklauwsteun als de klauw boven zit met reactiestang?

Ik wil mijn 1100f namelijk op 17 inch wielen. De meest gebruikelijke ombouw is met 90er 1100r velgen. Ze gebruiken dan de 1100r tandwiel drager en vijlen de ogen van de remklauwsteun uit zodat de 1100f klauw past:

Powerscreen 17" wheel swap

Ik heb echter RF900 velgen. De tandwieldrager is gelijk aan die van de 1100f dus kettinglijn klopt. Vraag me af of mijn wiel daarmee in het midden komt? Is de 1100r tandwiel drager hoger of lager? Of heeft de 1100r een ander aantal schoepen of formaat dat die niet uitwisselbaar is met de 1100f tandwieldrager??
 
Dit is nog maar 170 naast de 150 originele wil er 180 op, ziet er beter uit in ieder geval ;)

Screenshot_20190225-192850_Samsung Internet.jpg
 
Hoi allen!

Ik zoek, voor gsx-r 1100 91' een koplamp (dus ook 92') en een rechter onderkant zijkuip (deel met bult) in blauw wit 91'.
Delen moeten onbeschadigd zijn. Als iemand wat weet hoor ik het graag. Event. ook uitlaat yoshimura….
Alvast bedankt !
 
GSX-r mannen, weten jullie misschien een goed adres voor een carbon voorspatbord voor een Slingshot?
1996-2000 Bandit past ook trouwens, zelfde model.
 
GSX-r mannen, weten jullie misschien een goed adres voor een carbon voorspatbord voor een Slingshot?
1996-2000 Bandit past ook trouwens, zelfde model.

Ik heb laatst een carbon spatbordje gescoord bij BHP [ meen ik ] voor m'n 91'er USD vork
maar denk dat jij voor een RSU vork iets zoekt ??
 
Ik heb laatst een carbon spatbordje gescoord bij BHP [ meen ik ] voor m'n 91'er USD vork
maar denk dat jij voor een RSU vork iets zoekt ??

Ik zoek een nieuwe voor de 88er vork die in m'n Slabby circuitmotor zit. Inderdaad een RSU had ik er even bij moeten vermelden ja....
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: tiaz
Terug
Bovenaan Onderaan