Oldskool GSXR topic deeltje 40

Moet bij het zien van die advertentie denken aan een voormalig collega van mij,die had van zijn 1100
een streetfighter gemaakt,hij liep op te scheppen dat hij supersnel was en iedereen zoek reed, hij dacht minimaal 150pk
te hebben,nu hadden we een speciale dag waar bij ook een dynojet aanwezig zou zijn,dus ik zei
zet die ouwe 1100 ff op de bank dan zullen we eens kijken hoeveel pk er in zit,dus op de bank gezet
en met de open uitlaat klonk het inderdaad alsof er wel 200pk in zou zitten,maar ik zag de grijns op het
gezicht van mijn collega heel snel verdwijnen toen hij de uitslag kreeg,ik zei en 150 of 200?,ehhhh
kijk maar,en toen moest ik wel heel erg hard lachen,er stonden maar liefst 78 paarden in de wei_O-
Daarna heeft hij nooit meer opgeschept over die snelle 1100.})
dan was er iets serieus mis met zn 1100 :X
Mijn '94 1100w had met alleen een uitlaat en standaard (oude) carbs 130wpk.
Vervolgens andere naalden, spoeiers, luchtfilter etc erop, afstellen en nu heeft ie 146pk en 121nm op het achterwiel.
Moet eerlijk zeggen dat k em nu soms al eng vind zonder abs/tc/watdanook. Zou echt geen 200pk willen hebben op dit ding..
 
dan was er iets serieus mis met zn 1100 :X
Mijn '94 1100w had met alleen een uitlaat en standaard (oude) carbs 130wpk.
Vervolgens andere naalden, spoeiers, luchtfilter etc erop, afstellen en nu heeft ie 146pk en 121nm op het achterwiel.
Moet eerlijk zeggen dat k em nu soms al eng vind zonder abs/tc/watdanook. Zou echt geen 200pk willen hebben op dit ding..
Ja dat er iets serieus mis was dat was wel duidelijk,maar hij is vrij snel daarna bij ons weg gegaan,dus of hij er
verder nog wat aan gedaan heeft weet ik niet.
 
Ik heb ook een aantoonbare 147,3 AWPK uit mijn 1127, leuk om te vertellen maar zal effectief misschien maar de helft gebruiken. Dus dat is ook in de buurt van 78PK :P
 
Jongens , het kan nog erger ….er staat nu een fighter op MP , The frog ..W frame met 1127 R blok . Ding had bij aflevering aan klant amperaan 70 pk
 
Hellow! Weer effe komen buurten en kijken naar evt onderdeeltjes :lol:

@ikkz
Dat waren inderdaad leuke tijden!
zullen we nooit vergeten! Uit het oog maar niet uit het hart Vrind!

@vester86
Laatste oliekoeler, 750-92
:?:?
Staat overal 91
Maar ja heb zelf ook een 92 model die in 93 pas op papier staat...
de Kleurstelling bike vaker gezien maar snapte het nooit.

rijdend maken en aan de Engelsen verkopen

trouwens, tijd voor een nieuwe topic jongens! Wie o wie?!
EZ?!

olieeeee!
X heeft als het goed is vanaf volgende week ook weer een olieboot in de schuur! Een blauw witte K.
Zoek nog een ori tank en topkuip, mocht iemand iets hebben slingeren?
 
625b1070-b04b-46aa-9043-df0369243f18-jpeg.1505179

ze staat lekker droog! Nu op zoek naar wat kuipdelen en tank.
 
Wie o wie! Ik zoek de kleurcodes behorende aan mijn 1100. Ik heb een prachtige pdf van 32 pagina’s met alle kleuren, maar daar staat niet bij bij welke Soes ze horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan