Oldskool GSXR topic deeltje 40

Yes kuip is binnen ...zaterdag beginnen met opbouwen
251518621_902463173722852_4852029255156373936_n.jpg
 
Lekker man, heb je de ruimte om aan de racers te werken.
Gaan ze klaar zijn voor volgend seizoen?
De Srad van junior zeker wel , usd in geplaatst . Zou nog een betere schokbreker kunnen gebruiken .
De 1100 van mijzelf ......zou kunnen lukken .

komend jaar eerst maar es een ''gewone'' fiets klaar zien te krijgen . Zodat ik het rijden weer oppakken kan , ik krijg zo langzamerhand "leeftijd gerelateerde" probleempjes B|
 
Allemaal in een winterslaap gesukkeld ???

Ik ben eigenlijk wat verhuist naar het GSXR topic, die lui zijn wat actiever met de SRAD's.
Niks winterslaap in Veenklootjesdam, er wordt weer flink aan een motor gesleuteld de laatste tijd :Y*O*

Ben nu vooral even met de remmerij bezig, laatst al '89 4 pot nissin's opgefrist en gemonteerd, nieuwe blokjes erin, rempomp gereviseerd, nieuwe remschijven voor en achter zijn net binnen en ben ik nu aan het monteren, nieuwe HEL remleidingen voor zijn besteld en onderweg. Groter achtertandwiel is net binnen en komt er straks ook op, misschien dan ook een langere ketting als dat moet (hoop het niet, even afwachten), Zaccaria Active Evolution stuurdemper is net binnen, moet wel gereviseerd worden (ben ik helaas mee belazerd) maar het is wel een mooie demper en hij gaat er daarna dus gewoon op (side mounted). En ik ben niet zo tevreden over de Dominator GP1 einddemper. Hij is eigenlijk te luidruchtig en klinkt ook niet heel mooi. Dus ik denk dat ik er toch maar weer een grotere (open demper) op ga zetten (heb wat lijntjes lopen, moet wel lukken). Zoiets is dan wel weer jammer van de centjes natuurlijk, maar als hij van de zomer weer knalt dan is het leed snel vergeten :]

DSC03735.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk wat verhuist naar het GSXR topic, die lui zijn wat actiever met de SRAD's.
Niks winterslaap in Veenklootjesdam, er wordt weer flink aan een motor gesleuteld de laatste tijd :Y*O*

Ben nu vooral even met de remmerij bezig, laatst al '89 4 pot nissin's opgefrist en gemonteerd, nieuwe blokjes erin, rempomp gereviseerd, nieuwe remschijven voor en achter zijn net binnen en ben ik nu aan het monteren, nieuwe HEL remleidingen voor zijn besteld en onderweg. Groter achtertandwiel is net binnen en komt er straks ook op, misschien dan ook een langere ketting als dat moet (hoop het niet, even afwachten), Zaccaria Active Evolution stuurdemper is net binnen, moet helaas wel gereviseerd worden (ben ik helaas mee belazerd) maar het is wel een mooie demper en hij gaat er daarna dus gewoon op (side mounted). En ik ben niet zo tevreden over de Dominator GP1 einddemper. Hij is eigenlijk te luidruchtig en klinkt ook niet heel mooi. Dus ik denk dat ik er toch maar weer een grotere (open demper) op ga zetten (heb wat lijntjes lopen, moet wel lukken).

Bekijk bijlage 1710339
ik heb evt nog een BOS einddemper voor je
 
Goeiemorgen en de beste wensen!

Ik ben de schuur aan het opruimen en kom heel veel onderdelen tegen die ik kwijt wil, als iemand wat leuks ziet op de foto even zeggen :9
De laatste foto is 1100W spul, de rest (denk ik) allemaal oliekoeler.
IMG_5907.JPG
IMG_5908.JPG
IMG_5909.JPG
IMG_5909.JPG
IMG_5910.JPG
IMG_5911.JPG
IMG_5914.JPG
IMG_5913.JPG
WhatsApp Image 2022-01-01 at 23.18.20.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_5912.JPG
    IMG_5912.JPG
    355,3 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan