Oldskool GSXR topic deeltje 40

Ik kwam voor de SRAD van een Monster af met de Brembo Goldline P4 remklauwen, ook 4-pots. Als iets remt, is dat het wel. Je hoefde alleen maar naar de remhendel te kijken en je stond al bijna stil. Dan zijn die Tokico's wel even andere koek.

Inmiddels is iemand al via pb op mijn vraag ingegaan, dus als het goed is hoef ik niet meer verder te zoeken.
zulke klauwen heb ik nog liggen , 65 mm . Maar hoe weet ik nou of het goldline P4 is ????
 
Hey Henk, ik zag je antieke en gesloten advertentie voor die klauwen. Kan heel goed een linker gebruiken als je 'm hebt?!
tja......ik heb ze zeker nog .
Ik weet het nog niet ......of de 1000 K6 usd in de racer , of de 750 srad usd , maar dan wel met adapters voor de Brembo's / radiale brembo's .

ach , het is nog lang geen zomer _O- _O- _O-
 
Heeft hier iemand nog een topkuip voor een 1100 L type van 1990 liggen ? Heb al het kuipwerk bij elkaar om de mijne weer origineel te maken m.u.v. de topkuip. Liefst zwart/grijs, maar andere kleur mag ook. Hoeft dan niet heel netjes te zijn, spuit ik hem dan wel.
 
Heeft hier iemand nog een topkuip voor een 1100 L type van 1990 liggen ? Heb al het kuipwerk bij elkaar om de mijne weer origineel te maken m.u.v. de topkuip. Liefst zwart/grijs, maar andere kleur mag ook. Hoeft dan niet heel netjes te zijn, spuit ik hem dan wel.
gelukkig had deze verzamelaar nog wat liggen .......
 
Ik heb kort geleden een GSXR750 oliekoeler op de kop kunnen tikken, frame,wielen, blok zijn al bij elkaar gevoegd , maar zodra ik begin met het echte complete opbouwen zal ik jullie wellicht overstelpen met vragen. Want waar ik voorheen prutste met vooral Bol d,or motoren heb ik na een aantal jaren impulsief besloten maar eens vreemd te gaan met iemand uit Hamamatsu :j
Wordt vervolgd!
 
278025113_1065557330690662_8533305294640562936_n.jpg
278022321_1065557317357330_9203866743104204197_n.jpg
278013028_1065557327357329_8015280632891577665_n.jpg
278036761_1065557324023996_5319807769729904971_n.jpg
277803812_1065557314023997_3974300037792319495_n.jpg
278061562_1065557310690664_3432638394002723013_n.jpg
278030413_1065557337357328_3308310160377876705_n.jpg
278019133_1065557340690661_6573269781807780530_n.jpg
278019133_1065557307357331_6359098655119228926_n.jpg
278042155_1065557320690663_3532273148123936576_n.jpg
 
Ik heb kort geleden een GSXR750 oliekoeler op de kop kunnen tikken, frame,wielen, blok zijn al bij elkaar gevoegd , maar zodra ik begin met het echte complete opbouwen zal ik jullie wellicht overstelpen met vragen. Want waar ik voorheen prutste met vooral Bol d,or motoren heb ik na een aantal jaren impulsief besloten maar eens vreemd te gaan met iemand uit Hamamatsu :j
Wordt vervolgd!
succes , laat de plaatjes maar komen
 
Vandaag het eerste rondje gemaakt op de 92'er, behalve een lekke vorkkeerring en wat raar sturen deed hij het prima.

Afgelopen week voorzien van groot onderhoud na wat jaren stilstand en een set originele grijze wielen en een zwarte hugger gemonteerd. Motor is nu 100% origineel, heb nog nooit zo'n originele motor gehad...

Van het weekend maar eens een andere voorband monteren, de keerringen vervangen en weer lekker touren!
IMG_4816.jpgIMG_4820.jpg
 
Klopt het dat de 2 grote kuipdelen links en rechts van een wat zachter/flexibeler materiaal zijn dan bv de zijkappen achter en onder de buddy?
 
Het grote uitzoekwerk is klaar. Komende week het rollende frame en blok aanpakken ,schoon maken, en dan eens kijken waar en hoe te beginnen. Ik denk met de kabelboom....
 

Bijlagen

  • 20220419_214120.jpg
    20220419_214120.jpg
    228,8 KB · Weergaven: 18
Werkt voor mij altijd therapeutisch; poetsen...
 

Bijlagen

  • 20220425_173411.jpg
    20220425_173411.jpg
    581,3 KB · Weergaven: 18
Kent iemand hier een goed adresje voor naaldlagers plaatsen? Ze zijn alle 3 behoorlijk roestig en 1 zit muurvast
 
Iemand met minstens een bankschroef en een paar rateldoppen kan dit. Mooier is een 10-tons pers maar echt nodig is het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan