Oldskool GSXR topic deeltje 40

De lagers zitten af fabriek met een lichte perspassing gemonteerd want er komt geen zijdelingse kracht op de lagers, ze moeten alleen op hun plek blijven zitten. Mij is het altijd gelukt met de bankschroef.
 
Vandaag trouwens allemaal leuke oliekoelers op Assen rond zien blêren, echt tof!
Met CRT classic in augustus zijn we allemaal weer van de partij :)


Ging op m'n K2 750 een stuk makkelijker, en ook wel wat secondes sneller, in de rondte. Maar heb op m'n slingshot vele malen meer fun gehad vandaag! Wat een vermogen zit er in dat ding... :o

Maatje van me met de 916 slingshot streetfighter ook z'n K2 750 verkocht en rijdt alleen nog maar rond op z'n oliekoeler en een andere vriend van me is ook nog aan het zoeken naar een goede basis voor een 7/11.

Het oliekoeler clubje uit Lelystad begint langzaam groter te worden... :}

IMG_5049.jpg
 
Ik kan geen originele kleurstellingen vinden waarbij de wielen zo oranje zijn als bij die van mij, bij een 1995 versie, kan dat kloppen?
Ik wil in principe de kleuren terug brengen zoals hij was. Ik zie witte wielen in combinatie met blauw voor en achter voornamelijk....
 
De lagers zitten af fabriek met een lichte perspassing gemonteerd want er komt geen zijdelingse kracht op de lagers, ze moeten alleen op hun plek blijven zitten. Mij is het altijd gelukt met de bankschroef.
Thnxs, klopt het dat bij 1 uitsparing een langssleuf overdwars zit? Iemand die mij helpt met de lagers dacht dat dit een scheur was..
 
:)
 
Ik heb de SRAD verkocht.

Ik vind het jammer, maar het geld komt goed terecht.
Ik ga een bus kopen, die heb ik nodig voor mijn nieuwe bedrijfje.

Ik blijf wel meelezen hoor, en d'r komt op zijn tijd ook vast wel een (oldskool) gixxer weer :]
succes man , blijven meelezen hoor .
 
Doe ik zeker :Y
Oliekoeler komt er tzt ook weer, vind ik toch nog steeds de leukste.

Bus kopen valt trouwens flink tegen. Ik had op zich wel een serieus budget, zou een paar jaar terug ruim voldoende zijn geweest. Maar alles een beetje modern, afgetrapt of niet, is vaak dezelfde dag al verkocht, zelfs ongezien. En alle oudere bussen zijn vaak wel erg oud....., heb er een stuk of wat bekeken maar het was elke keer geen vooruitgang :N

Dus om het probleem eerst op te lossen heb ik eerst een grote dichte aanhanger gekocht, daar lukt het me voorlopig ook mee.
En verder maar doorsparen en wachten tot die markt weer een beetje tot rust is gekomen 🤔 🤞

Mooie VW Caddy gekocht *O*
 
Laatst bewerkt:
Zodra de verhuizing is afgerond ..............en ik een pauze gehad heb ;)

De 750 fighter die hier nu staat gaan we in ere herstellen . [niet mijn 7/11 uiteraard _O-]

En wel met een verlengde brug en Yoshimura prut .
 

Bijlagen

  • zeven twaalf 3.jpg
    zeven twaalf 3.jpg
    305,4 KB · Weergaven: 18
even voor mijn 'niet facebook ' vrienden .....

De oude dame voorzien van een gsxr 600 k4 potensetje . Inc het Fischer voorwiel .
 

Bijlagen

  • 20220521_203427.jpg
    20220521_203427.jpg
    125,8 KB · Weergaven: 13
  • 20220521_204430.jpg
    20220521_204430.jpg
    105,8 KB · Weergaven: 13
  • 20220523_191024.jpg
    20220523_191024.jpg
    136,6 KB · Weergaven: 13
Even een vraag. Hoort deze spleet in het link systeem? Hij zit in de linkerzijde van de lager houder....
Is dit een breuk door overbelasting of hoort t er in af fabriek
 

Bijlagen

  • 20220425_204148.jpg
    20220425_204148.jpg
    327,2 KB · Weergaven: 17
mannen....en eventuele vrouwen ..

Wie heeft er een quickshifter op zijn fiets ???

heb een IQSE-1 liggen zonder aansluitschema . De witte draad , daar kom ik niet mee weg
 
Niks mis met een leuke spleet *O*
Maar die van jou is een nogo :N +1 vervangen.

Henk helemaal los, mooi project 👍
 
Dan horen dat frameplaatje en kenteken bij elkaar, maar zeker niet bij dat W frame.
Dus de complete motor zoals die op de foto staat kan wel bij elkaar horen, frameplaatje en kenteken van een '90 model er op meubelen......


Edit:... maar dan kan er nog geen W op het kenteken staan....|(
my bad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan