Oldskool GSXR topic deeltje 40

Ik raad dan eerder de 16mm pomp aan. Ik ben van mening dat met 14mm pomp de boel best sponzig kan aanvoelen. Het kan dus wel, maar optimaal is het niet.
 
Verdorie dat vermoede ik al. Heb een handvol pompen in 14 mm en 1van 16 mm, laat die nu net aan revisie toe zijn. Als ik echter kijk bij japparts, dan begrijp ik dat de 1100r waar die klauwen op zitten standaard wel een 14 mm pomp heeft? 🤔
 
Gooi er maar een 14mm pomp op. Bevalt dat uiteindelijk niet, dan kan je dan altijd nog kiezen voor een andere pomp ;).
 
Ik weet de maten zo niet uit het hoofd maar rij met nissins in combinatie met de originele rempomp en dat werkt voor mij gewoon goed.
Hard gevoel en hard remmen.
 
Ja die 4 zuiger nissins die op de 1100r 91 met een 14 mm pomp zitten en op de rf900 met een 16 mm pomp ;)

Mij ontgaat die logica, zo hebben de gsx600f en de gsx750f dezelfde klauwen (ander type nissin), de 600 met een 16mm pomp en de 750 met een 14 mm pomp 🤔
 
Zijn er nissin 4 zuiger remklauwen die passen op een 94 gsx-r 1100w.
 
En kun je dan de orginele rempomp blijven gebruiken.
 
Érg enthousiaste vraagprijs lijkt mij...
 

Bijlagen

  • IMG-20190713-WA0000.jpg
    IMG-20190713-WA0000.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Sinds kort eigenaar van een 750 SRAD uit 1997. Ik heb een prachtige met het synchroniseren van de carburateurs en ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

Afgelopen weekend de kleppen gesteld en ik wilde de carburateurs synchroniseren. Nu heb ik 3 vragen:
- ik heb de carbtune aangesloten op de vacuüm nippels van de carburateurs. Maar ik zie geen uitslag op de carbtune, wat ben ik nog vergeten?
- ik zie dat de schroeven om de carburateurs te synchroniseren aan de onderzijde van de carburateurs zitten? Hoe kom je daar het beste bij. Is het handiger om de tank te verwijderen of kan deze blijven zitten?
- op de inlaatrubbers zitten ook doppen, waar dienen deze voor?

Alvast bedankt, Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan