oldskoolgame avond ;)

gamen op Zaterdag; Sept of Okt?? [voorkeurdatum]

  • september de 3e

    Stemmen: 4 80,0%
  • september de 10e [1 dag voor brabantmeeting]

    Stemmen: 0 0,0%
  • september de 17e

    Stemmen: 0 0,0%
  • september de 24e

    Stemmen: 0 0,0%
  • oktober de 1e

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
en deze
full
 
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?


Jep: we hebben een optie genomen op 5 november 2011 (en een reserve datum van 22 oktober 2011). We wachten nu nog op bevestiging van het buurthuis. Maar ja, vakantie, vakantie.

Als ik volgende week nog steeds niks heb gehoord ga ik er weer achteraan.
Zodra alles definitief is, komt er een uitegbreide post!
 
nou liever niet op 5 november wat mij betreft, want dan had ik ook eigenlijk al iets gepland.


ik weet; is k*tzooi :+



misschien toch die reservedatum aanhouden/ of eerder later het maakt mij niet uit,

wat vind de rest hiervan? :Y
 
Ik wacht nog steeds op 100% bevestiging van die kerel van 't wijkcentrum. Meneer is 5(!) weken met vakantie. Dat kan volgens mij ook alleen daar.

In ieder geval heb ik opgeschreven in mijn agenda wanneer hij terug is. Ik probeer dan gelijk een bevestiging te krijgen zodat alles kan worden ingepland.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht nog steeds op 100% bevestiging van die kerel van 't wijkcentrum. Meneer is 5(!) weken met vakantie. Dat kan volgens mij ook alleen daar.

In ieder geval heb ik opgeschreven in mijn agenda wanneer hij terug is. Ik probeer dan gelijk een bevestiging te krijgen zodat alles kan worden ingepland.


okay, een vakantie van 5 weken? hij zal het wel nodig hebben met die relkoters _O- _O-



laat het maar weten Azathoth, ik gluur hier af en toe ff stiekum om te kijken hoe de zaken ervoor staan :)


:W
 
Zo, het duurde even, maar er is een definitieve datum:

Oldskool game dag!​
Zaterdag 19 november 2011 in Wijkhuis 'Het Kruispunt' aan het Sabelhof 12 te Tilburg!

Het is een open middag voor iedereen met interesse in (oude) game consoles. Samen met een vriend zorgen we ervoor dat een aantal (belangrijke) spelcomputers er klaar staan met games en controllers zodat er direct op gespeeld kan worden.

Uiteraard zullen een Atari-2600, Nintendo (met zapper!), master system, Megadrive en SNES niet ontbreken. We willen ook wat andere spullen neerzetten zoals een en Colecovision en Phillips G7000. Eventueel ook wat bijzondere spullen zoals de Atari Jaguar, Fairchil Channel-F en de Intellivision . Daadwerkelijk machinepark moeten we nog vaststellen. Helaas hebben we géén Vectrix of Neo-Geo! Mocht iemand die wel hebben, is dat welkom.

Ter vergelijking zullen we ook een of 2 van de nieuste consoles neerzetten (PS-3 Xbox360)
 
Laatst bewerkt:
yes yes, eindelijk is de beruchte kogel door de kerk,



*O* *O* *O*



ik ben daar aanwezig, count me in :W




;)
 
Binnenkort samen de puntjes op de i zetten en dan volgen er meer details.

Het is dus op een zaterdag. We starten waarschijnlijk ergens rond 10:30uur of 11:00 uur. Om 17:00 moeten we weg zijn. Gezien de zooi die ik mee moet zeulen, kom ik niet per motor. Tenzij het heel mooi weer is, dan gooi ik een en ander wel in de zijspan.
 
B| getver,


kom er net vandaag achter dat ik precies op die dag ook een bandbattle heb,
[optreden voor een 1e plek]

ik moet ff gaan kijken hoe dat te combineren eventueel..... B|


-O- :$ O-)
 
Sorry ik kan helaas niet mee komen. :/
Ik zit met het vervoer te kijken. -O-
Ik mis namelijk iets om een voertuig te mogen besturen.
 
Laatst bewerkt:
nog enkele daagjes!!!
hoe staat het met jullie? ben druk bezig met kieken nar logistiek :+

animo is er hier sowieso.....what about jullie?

:W omaaaa!
 
hallo luitjes!! :W


Wat oliekoel zegt, ivm planning willen we graag weten hoeveel en of er nog genoeg animo is
voor as zaterdag,............
ivm een hele drukke weekendagenda en logistiekproblemen :/




:W
 
beste oldskoolgamers, 8-)


geef svp ff aan voor as vrijdag of je zoiezo nog voornemens was te komen zaterdag door ff een berichtje te posten...............>>>> bv zoals dit,


IK BEN VAN DE PARTIJ ! *O* *O*






[alvast bedankt]
 
Zo, het duurde even, maar er is een definitieve datum:

Oldskool game dag!​
Zaterdag 19 november 2011 in Wijkhuis 'Het Kruispunt' aan het Sabelhof 12 te Tilburg!

Het is een open middag voor iedereen met interesse in (oude) game consoles. Samen met een vriend zorgen we ervoor dat een aantal (belangrijke) spelcomputers er klaar staan met games en controllers zodat er direct op gespeeld kan worden.

Uiteraard zullen een Atari-2600, Nintendo (met zapper!), master system, Megadrive en SNES niet ontbreken. We willen ook wat andere spullen neerzetten zoals een en Colecovision en Phillips G7000. Eventueel ook wat bijzondere spullen zoals de Atari Jaguar, Fairchil Channel-F en de Intellivision . Daadwerkelijk machinepark moeten we nog vaststellen. Helaas hebben we géén Vectrix of Neo-Geo! Mocht iemand die wel hebben, is dat welkom.

Ter vergelijking zullen we ook een of 2 van de nieuste consoles neerzetten (PS-3 Xbox360)

@ TS

in de OP verwerken :?
en de tijd bijzetten ;)

@ racekip....er kan toch altijd wel meegereden worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan