Oldtimer met papieren! HONDA CD175 uit 1970

rohan

Rookie
29 mei 2008
12
0
Honda CD 175 K3, 2 cilinder

Kenteken papieren aanwezig.
Datum deel 1: 17-8-1970
Is lopend weggezet om 'ooit' nog eens op te knappen.

De kilometerstand is 47.815 km.

Wie kan en wil m opknappen?

Meer foto's heb ik per mail. Je kunt gerust een keer komen kijken als je interesse hebt.

groet!
Maaike
full
 
Hallo Maaike, wil je mij eens mailen want ik heb wel intresse als de prijs oke is en heb er zelf nog wat slijtagedelen van liggen die misschien na jaren bewaren een tot hun goed recht zou kunnen komen :)
 
hoi,
ja logisch... prijs natuurlijk! ik vraag 1200 euro. Hij staat in strijen, half uurtje onder rotterdam.

heb m als klein meisje gekocht, sleutelaar in de dop.... helaas nooit wat van gekomen.
 
Strijen is niet ver van hier en ben er bekend oa van een fokker van Dobermann's jaren terug, evengoed moet ik zeggen dat 1200 euro mij te veel is voor een projekt waar nog wat [afhankelijk van de staat] aardig wat centen bij moet, moet het eens laten bezinken ;)
 
Hoi,
Prima, snap ik. tis ook een boel geld. Wel een unieke machine, als je het mij vraagt. Ik hoor het wel als je het hebt laten bezinken!!
Gezellig oudjaarsfeest!
Maaike
 
Ik had wel interesse, alleen is ie veelste duur!
Op marktplaats staat een compleet opgeknapte voor 1500, waar niks meer aan hoeft te gebeuren.
Dan is deze heel erg aan de prijs.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Snap ik!

Wat zou je ervoor willen bieden als je mijn vraagprijs te hoog vindt?
 
hoe staat het ermee???
heb wel interresse maar wel weinig te besteden

dusssssssssss


schopje :+
 
Laatst bewerkt:
Indien jullie interesse hebben in een Honda CD175. Ik heb er vorige zomer eentje gekocht, niet rijdend maar in goede staat. Ik ben er nog steeds niet toe gekomen aangezien ik voorrang geef aan mijn Audi 80 (1972) en Ford Capri (1970).

Indien er iemand interesse heeft laat maar horen. Vraagprijs is 800 euro (met nieuwe batterij, bougies en nog enkele andere stukken)[afbeelding]

kan je niet lekker zelf een topic openen?
 
Indien jullie interesse hebben in een Honda CD175. Ik heb er vorige zomer eentje gekocht, niet rijdend maar in goede staat. Ik ben er nog steeds niet toe gekomen aangezien ik voorrang geef aan mijn Audi 80 (1972) en Ford Capri (1970).

Indien er iemand interesse heeft laat maar horen. Vraagprijs is 800 euro (met nieuwe batterij, bougies en nog enkele andere stukken)[afbeelding]

Leuk fietsje hoor. Ik heb wel interesse maar vind de prijs nog wel wat aan de hoge kant aangezien-ie niet loopt. Is daar over te praten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan