oldtimer terugvoeren

Nastey

Rookie
29 mrt 2006
13
0
Oosterhout
Ik heb een honda cb 360 maar volgens mij heeft het blok 41 pk en dat is dus teveel voor 25kw, is het mogelijk (en zo ja: hoe??) om deze terug te voeren?
 
Hoi,

Een vriend van mij heeft ook in zijn 25kw periode op een cb360 rongereden.
Deze motor heeft standaard 24kw, precies goed dus.

Je hoeft het alleen maar op je kenteken te laten zetten. heeft hij ook gedaan.

Ideale beginnersmotor vind ik het, en een super geluid,

Weet er nog wel 2 te koop, 1 blauwe met 24kw op het kenteken, In goede staat.
1 oranje met geschorst kenteken, voor loop of sloop.

Als iemand er belang bij heeft dan hoor ik het wel.

groeten Thijs
 
Ja, het zal wel kloppen wat jullie allemaal uitrekenen. maar dan snap ik niet dat hij 24kw op zijn kenteken heeft staan, zonder dat hij hem heeft laten terug voeren of laten keuren.

Hij moest alleen zijn kenteken opsturen en kreeg hem weer met het aantal kw's erop.

Misschien heeft die jongen die het graag wil weten het wel verkeerd gehoord, en heeft het motortje wel minder pk's.

Andere verklaring heb ik er ook niet voor.
 
bedankt voor de tips etc, hier nog een fotootje van hoe hij er op het moment bijstaat:

pict13906ub.jpg
 
ik zou hem gewoon eerst op de testbank gooien :Y vriend van me wou z'n cb450nogwat op 25kw zetten, op de testbank bleek dat hij 27kw was dus dan zal jou 360 wel onder de 25kw zitten ;)
 
Ja, het zal wel kloppen wat jullie allemaal uitrekenen. maar dan snap ik niet dat hij 24kw op zijn kenteken heeft staan, zonder dat hij hem heeft laten terug voeren of laten keuren.

Hij moest alleen zijn kenteken opsturen en kreeg hem weer met het aantal kw's erop.

Misschien heeft die jongen die het graag wil weten het wel verkeerd gehoord, en heeft het motortje wel minder pk's.

Andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Heel simpel, een CB360 zal standaard nooit aan de 41pk komen.
24kW lijkt me een heel normaal vermogen voor deze fiets (fabrieksopgave, aan het achterwiel zal het nog minder zijn).
 
Hallo oma :W

Vraag:

Kennis van me gaat 25kw rijbewijs binnenkort behalen.
Nou heeft hij een Suzuki GSX400F op het oog.
http://www.motorbikes.be/nl/Suzuki_GSX_400_F_1981.aspx
Deze heeft echter 30,9kw volgens de specificaties.
Is dat op het achterwiel of op de kruk?
Doen ze bij een oldtimer zo moeilijk over het vermogen boven de 25kw bij een 25kw rijbewijs? :?
 
Tja, meer dan 25kW is teveel, is toch niet zo moeilijk?

(Wat mij betreft mag het RDW best een 25kW uitzonderingslijst maken en daar kunnen ze dan gelijk een hele reeks oldtimers op zetten)
 
Ik zou gewoon zo gaan rijden, misschien had de motor nieuw iets meer dan 25kw aan de krukas maar dat zal nu ook wel over zijn, er is in ieder geval geen 25kw aan het achterwiel meer aanwezig.
Bij mijn weten hoef je met een motorfiets standaard onder de 25kw geen 25kw vermelding te hebben op het kenteken :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan