oldtimer verzekeren

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.755
116
Leeuwarden
Mannen ik ga in de nabije toekomst een oldtimer kopen (is de planning).

Maar nu zit ik een beetje te kijken naar een aantrekkelijke verzekering.
Wie heeft een goede tip voor mij?

Alvast bedankt. :W
 
en ????????????
Tevreden ???????????????

IK ben er wel tevreden over.

Sinds 1996

Reaal = SNS ;)
Nou ja > is van de regering. :+
Dan zit het goed toch :?


_O-
 
Maarseveen is wel populair zo te zien.
Het gaat mij enkel om de motor, heb de auto bij interpolis (volledig pakket).
Is opzich ook wel een optie maar is wel redelijk aan de prijs en mag maar 6k per jaar rijden.
 
Tsjah,

ik heb m'n classic/brik verzekerd bij KNMV.
Kost ongeveer 2,90 per maand. (heb wel 80% korting opgebouwd) en je
mag 10000 per jaar rijden.

Alles gaat online, vind ik wel makkelijk.
 
Tsjah,

ik heb m'n classic/brik verzekerd bij KNMV.
Kost ongeveer 2,90 per maand. (heb wel 80% korting opgebouwd) en je
mag 10000 per jaar rijden.

Alles gaat online, vind ik wel makkelijk.


ik heb ze ook bij de KNMV.
voordeel is ook dat als je alles via de digitale polismap doet je extra korting krijgt
plus na het volgen van een Voortgezette Rij Opleiding krijg je nog eens 10% korting voor een aantal jaar
Dat scheelt toch weer een hoop geld :Y
 
Ik heb een motor als oldtimer verzekerd en de andere gewoon WA. In kosten maakt het nauwelijks iets uit. Beiden zijn rond de 30 euro per jaar.
 
ik zweer bij KNMV

(koninklijke nederlandse motor verreniging)

zijn service gericht, geen 1e voertuig nodig en zit pechulp bij in *O*
 
Ja KNMV scoort bij mij ook wel hoog, zeer aantrekkelijke premie.
Maar toen ik de motor vanmiddag kocht kreeg ik een foldertje mee van combimotoren.
Ga daar ook even naar kijken.
Anders wordt het nogmaals knmv
 
Heb hem eerst laten taxeren a 100 euro en kreeg een paar weken later een dik boekwerk met foto's, naslagwerk etc etc van de motor. Heb hem daarop allrisk laten verzekeren. betaal 290 euro per jaar inc diefstal ed.
 
Gewoon bij van Roel Maarseveen.

Geen gedoe, kan al vanaf 15 jaar oud als oldtimer verzekerd worden en de eerste verzekering hoeft niet bij hem te zijn afgesloten. Je betaalt ongeveer 30 euro per jaar, voor de eventuele tweede ook en de 3de t/m de 7de motor zijn dan gratis meeverzekerd. Je kunt ze online van de polis afhalen en/of er bijzetten.

Doe dit al een jaar of 15 en Roel is echt gewoon goed, ook bij eventuele schades.

Twee maren: je mag er alleen zelf op rijden ( een tweede of derde rijder kost ongeveer 22 euro per jaar extra pp) en niet meer rijden dan 5000 km per jaar (maar geen controle, tenzij je twee schades maakt in een jaar met een teller verschil van meer dan 5000km). Ik betaal voor 7 motoren en een ongevallenopzittenden verzekering voor alle motoren plus een tweede berijder 85 euro per jaar inclusief poliskosten.

Ik had in het verleden juist hele slechte ervaringen bij en met de KNMV, dus.........zo veel mensen zo veel wensen....
 
Laatst bewerkt:
Ennnn ?

is het plan geslaagd? ....een oldtimer kopen (is de planning).


-Of ben ik nou ongeduldig? -
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan