Oldtimer Verzekering

sethos

Die hard MF'er
17 mei 2006
567
0
Den Haag
Ik ben op zoek naar een goedkope oldtimerverzerkering voor de Nuovo Falcone '73.

Waar hebben julie je klasiekers verzekerd?
 
Bij de ANWB als oldtimer all-risk :9 maar daar moet ie eerst voor getaxeerd
zijn.
Voor een oldtimer WA was ik 48 euro kwijt,maar sommige van het forum hier
zijn nog goedkoper uit.
Het enige nadeel van de ANWB is,dat je een ander vervoermiddel bij hun
verzekerd moet hebben.
 
Kan ik kort over zijn. De goedkoopste en beste zijn Roel en Henny van Maarseveen.

www.vanmaarseveenassurantien.nl

Ook alles online te regelen na afsluiten van de verzekering enz. Meerdere motoren op één polis tegen geringe meerprijs mogelijk. En nee, ik heb daar geen commerciele of andere belangen bij.....
 
Unive, krijg je bouwjaarkorting. Niet de goedkoopste, wel goed. Tip: neem de rechtsbijstand erbij, heb m laatst nog nodig gehad en blij dat ik er dat beetje extra voor betaald heb.
 
Kan ik kort over zijn. De goedkoopste en beste zijn Roel en Henny van Maarseveen.

www.vanmaarseveenassurantien.nl

Ook alles online te regelen na afsluiten van de verzekering enz. Meerdere motoren op één polis tegen geringe meerprijs mogelijk. En nee, ik heb daar geen commerciele of andere belangen bij.....

Alleen die max 5000 km voor een oldtimer en max 12000 km voor een moderne motor... Ga ik volgens mij in beide gevallen overheen. De 12000 meer dan twee keer zelfs.
 
Dat kan ik me voorstellen. Zal voor velen gelden. Maarre................wie controleerd dat?
Er is geen apk voor motoren, dus geen controle op de km stand. Je hoeft bij het afsluiten geen km stand op te geven voor je oldtimer. Overigens gelden dezelfde voorwaarden ook bij andere goedkope aanbiedingen van verzekeraars. Maar geen van allen checkt op welke wijze dan ook de stand.

Ik predik hier niet om de boel te flessen, maar het is volgens mij weer zo'n regeltje in de polis, waar ze je, indien het hun beter uitkomt, op zouden kunnen pakken. De enige manier waarop ze enige controle hebben op de stand is wanneer je vaak schade rijd. Dan moet je de stand opgeven.

Overigens TEEVEE: de vraag ging over een oldtimer. Ik weet niet precies hoe het zit met een moderne fiets. Die heb ik namelijk niet. Mijn "modernste" is van 1985, mijn oudste van 1971.
 
Ik heb m'n drie XS-en bij Fortis ondergebracht,en daar betaal ik iets van €120,-/jaar/alle drie zonder kilometragebeperking.
 
Heb jij geluk!

ik vind 40 euri/fiets niet veel,zeker omdat ik ook geen wegenbelasting meer betaal.
Dekking is WA,rechtsbijstand & opzittenden.
 
Kan ik kort over zijn. De goedkoopste en beste zijn Roel en Henny van Maarseveen.

www.vanmaarseveenassurantien.nl

Ook alles online te regelen na afsluiten van de verzekering enz. Meerdere motoren op één polis tegen geringe meerprijs mogelijk.
Maarseveen is dan wel goedkoop en de beste. Op dit moment zijn ze erg druk met bromfietsverzekeringen. Ik wacht al 2 weken op mijn verzekeringspapieren. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan