Oldtimer verzekeringen

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Toch nog maar een poging wagen...
Wie weet een verzekeringsmaatschappij/kantoor waar ik mn cb400 (of 350) oldtimer kan verzekeren zonder dat ik een extra dagelijks vervoermiddel heb??
thnx!
 
Ik den kdat je toch een probleem hebt als je teveel kilomters per jaar rijdt. Daar zitten dacht ik toch limieten aan?
 
Heb wel eens oldtimer-brommers verzekerd bij "Roel
van Maarseveen"(?)assurantien , misschien moet je daar eens informeren. Ik geloof dat die nogal wat oldtimers verzekeren.
 
Dat aantal km wat je per jaar rijd kunnen ze toch niet controleren (zo niet, dan schroef ik er wel even een ander kmtellertje op ;) ).
K zal even informeren!
K herriner me net dat ik mn brommer bij oriondirect had verzekert (oook oldtimer geloof ik) die ook maar eens proberen!
 
Kan bij iedere verzekering, alleen betaal je dan de "normale" premie en niet het oldtimer-tarief. Aan dat oldtiimer-tarief zit idd. een kilometer-beperking.
 
Ik gebruik mn motor straks toch alleen in de weekenden of af en toe door de weeks. k denk dus niet dat ik veel km meer maak dan 7500km per jaar...
 
Heb je al gezocht naar een club?
Mijn renault 4 (welliswaar een koekblik) die heb ik goedkoop doch verzekerd via de club. Club heeft deal met verzekeringsmaatschappij. Wie weet is dat ook voor jouw :] mogenlijk.
maar moet je wel eerst een club vinden, die zoiets heeft, denk ik.
Verder zou ik het niet weten. Weet wel dat dat voor oldtimers qua auto's wel gedaan wordt. En ik heb niets qua kilometers te veel per jaar en dat soort onzin. (kravag verzekering, misschien dat die iets voor je kan doen?)
In ieder geval succes ermee.
 
Ik weet zo niet waar je hem allemaal kan verzekeren, maar ik kon hem ook oltimer verzekeren, maar dan zit er een beperkt aantal kilometers aan vast. Wil je dan meer kilometers rijden, moet je weer extra betalen. Al met al scheelde het maar een tientje of vier (guldens) met een gewone verzekering. Je kunt natuurlijk altijd ff proberen op de volgende url.

https://www.wellowell.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan