Oldtimerbeurs Autotron Rosmalen 11-12 Jan 2020

tuonorider

Die hard MF'er
18 jun 2007
361
132
ergens in het midden
Wel even getwijfeld of dit wel de juiste rubiek is, want " Waar is wat te doen" is volgens mij voor leuke uitjes.

Ben van ochtend naar deze beurs geweest, en vond het erg tegenvallen.
Het aantal deelnemers is weer minder geworden, ik miste verschillende bekende gezichten.

De merkenclubs die altijd in de linkerhal stonden, stonden nu ook rechts, op de balustrade, (waar vroeger ook handel stond).
Ook op de begane grond zag verschillende lege plekken, waar vroeger kramen stonden.

Het aanbod is voornamelijk gericht op brommers, aangevuld met in verhouding veel gereedschap kramen en de bekende boeken en snuisterijen.
Het motorenaandeel is zodanig laag dat het de moeite van langsgaan niet meer waard is.

De klap op de vuurpijl kwam echter toen ik, met de motor, wegging.
Bij de exit werd ik tegengehouden, en werd gevraagd om de uitrijkaart.....
Het blijkt dat met ingang van dit jaar ook motoren parkeergeld moeten betalen.
Dit is nergens terug te vinden op hun site en ook bij het bestellen van tickes wordt het nergens aangegeven.

Dat was de laatste keer dat ik hier geweest ben.
Bewaar mijn muntjes voortaan wel voor Hardenberg.
 
Helaas dezelfde ervaring, was niet zo heel veel te zien voor mijn smaak. Niet heel veel onderdelen, vooral gereedschap, poetsen en idd brommergericht. Met het span had ik niet anders verwacht dan een uitrijkaart te moeten gebruiken. met de solo rijd je er toch gewoon omheen. Niets aantrekken van die gasten die er staan.

Benno
 
Ik heb leuk kunnen scoren voor de brommer:

20200111_173005.jpg


En ik vond het wel gezellig en genoeg te zien! Maar ja, ik was er dan ook voor mijn Zundapp en niet voor mijn motor!
 
Ja, ik was er ook vooral voor de bromfiets!
Daarom denk ik is dan toch voor eenieder verschillend (?)
Heb me er wel vermaakt, en ook nog een paar dingetjes gevonden.
Ik ben gebleven tot sluitingstijd. De stands beneden werden al afgedekt toen ik 'boven' nog bij de merken-clubs stond te 'ouwehoeren'.

Naast een jongere heb ik ook een oudere motor. Verder heb ik een (redelijk) oude bromfiets. (1973)
Nee, voor specifiek de motor is er niet veel te vinden. Wel voor brommers natuurlijk.
Daarbij het nodige aan poets en polish. Dat is voor brommer én motor bruikbaar.

Hardenberg is idd wel uitgebreider, maar dat heeft nadeel dat je soms tot de enkels in de blubber staat.
Met slecht weer wil je daar al helemaal niet heen. Fijn is nu (januari) dat deze beurs iig wel binnen is.

Ik had geen kaart gekocht (auto) voor het uitrijden. Ik dacht, die koop dan wel als ik uitrijd.
Wat denk je? Slagboom stond gewoon open en ik kon zo doorrijden! Da's beter!! :t
 
Ik kwam een jaar of 5 geleden wel een keer of 4 per jaar in Rosmalen
Maar ik heb het op gegeven laatste jaren steeds minder te zien
En een dure parkeerplaats waar geen enkele controle is
 
Terug
Bovenaan Onderaan