IndianScout
Tot ziens , klimaat freaks !
- 11 mei 2011
- 2.272
- 2.154
Sneak peak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zag er een paar rond de €6000,- meen ik.Wat brengt nu zo’n CB750 Four tegenwoordig op?
Zag er een paar rond de €6000,- meen ik.
Wij waren er rond 12.00 u het zoeken naar een parkeerplaats was een uitdaging. Het geluk was dat enkele vroege beursgangers vertrokken en wij op hun plek konden parkeren. Anders hadden we behoorlijk ver op het industrie terrein gestaan. Het was zaterdag duidelijk veel drukker als de voorgaande jaren dat zag je bij aankomst al.
Leuk dat er steeds meer animo voor is, ik probeer mijn zonen de liefde voor het oudere spul bij te brengen. Met je handen bezig zijn en niet altijd achter de computer zitten gamen.
Denk dat die zelfde handelaren ook beginnen te zeuren als er niet de originele onderdelen op zitten als ze er eentje zelf inkopenwat ik van enkele bevriende handelaren hoor is dat het publiek wel heel kritisch is, zo snel er wat aan zo'n fiets moet gebeuren/niet originele onderdelen op zitten begint men gelijk al terug te krabbelen. Met andere woorden met wil de handen niet meer vuil maken/restaureren, en dat gaat vnl. op voor de wat "jongere" beursbezoekers. Eigenlijk wel logisch want die hebben dat zelf ook nooit hoeven doen.
Ligt aan het bouwjaar en staat,ergens tussen de 6 en 15000,Wat brengt nu zo’n CB750 Four tegenwoordig op?
Van 5000,- tot ruim boven de 10000,- en voor het eerste model de K0 nog veel meer.Wat brengt nu zo’n CB750 Four tegenwoordig op?
Denk dat die zelfde handelaren ook beginnen te zeuren als er niet de originele onderdelen op zitten als ze er eentje zelf inkopen
Daarom is het een wisselwerking, is de prijs erg hoog dan mag er ook niets aan mankeren. En bovendien gouden tijden voor handelaren met oldtimers mocht je op het juiste moment ingestapt zijn...waarschijnlijk wel. maar wat ik probeer te zeggen dat het publiek veel zeurderiger is geworden t.o.v. 20 jaar geleden. Daarentegen heeft men meer en meer geld te besteden zo lijkt het wel.
Gouden moment van instappen was eind jaren 70 begin 80 toen je ze nog voor een appel en een ei kocht,behalve de K0,die wasDaarom is het een wisselwerking, is de prijs erg hoog dan mag er ook niets aan mankeren. En bovendien gouden tijden voor handelaren met oldtimers mocht je op het juiste moment ingestapt zijn...
Daarom is het een wisselwerking, is de prijs erg hoog dan mag er ook niets aan mankeren. En bovendien gouden tijden voor handelaren met oldtimers mocht je op het juiste moment ingestapt zijn...
Haha, mijn keuze toentertijd in ‘78 werd de xs750 ipv een le mans...fout had ik nooit moeten maken. Jaren daarna alsnog goedgemaakt met mijn 888 Italiaanse die ik nog na heel wat jaren bezit.Er stond een Honda CB750 in redelijke staat - maar lang niet showroom of zo - voor 6.950 euro...bij dezelfde aanbieder stond een Le Mans 2 voor 6.500 of zoiets.
Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.
nu zie ik hierboven een hoop platties maar geen een square four maar misschien zie ik niet dubbel genoeg. deze mentaliteit van de handel en handelaren is er altijd wel een beetje geweest hoor. 15 jaar geleden op vehikel werd er al gezeurd over vernikkelde of verchroomde boutjes die er al dan niet op hoorden. blij dat wij altijd lekker allemaal originele motoren bij hebbenDe Ariel Square Four hierboven had een prijs van 21.500,- by the way
Ah, die had ik even over het hoofd gezien. Een OHC versie.. Ik zocht de voorganger met de brede bovenbouw. De prijzen waren overall aan de pittige kant vond ik trouwens maar ja, blijkbaar is er geld voor de hobby want er is genoeg verkocht volgens mij.