Oldtimerbeurs Houten 14-15 december

blij dat wij altijd lekker allemaal originele motoren bij hebben :)


y4mWDujhuhQDmzrJWPfCPbZ7oj8Pa-7rsZV5HUNuI8W_1TWuHtmFjKm9wdgT43V05gIOEEA61vHO8Bv-QAlo0Gk01pX9ztgQ3pLDz2E1vtffYtcnge0-xAJnCnn8k5s5N4d12Pm_GIetFVwG9elY00D3gdCKYeYtN7JMBLLvSeuzmwcnB6xJFyIHgK_-6bI6mx4evCoaXbWCSqWrAcxIc9X5A
En het merendeel van dat groepje motoren kwam op eigen kracht rijdend naar Houten. Nou heb ik aardig om me heen gekeken die twee dagen, maar dat is al een vorm van originaliteit op zich.

Ieder zijn meug, maar Ik houd er wel van als oud spul ook regelmatig bereden wordt. Uiteindelijk is het daar voor gemaakt. 🤔
 
En het merendeel van dat groepje motoren kwam op eigen kracht rijdend naar Houten. Nou heb ik aardig om me heen gekeken die twee dagen, maar dat is al een vorm van originaliteit op zich.

Ieder zijn meug, maar Ik houd er wel van als oud spul ook regelmatig bereden wordt. Uiteindelijk is het daar voor gemaakt. 🤔
Op een oude fiets moet je het leren?
 
zover ik weet is de bovenbouw niet anders geweest als zo (deze is van 1933)..maar maakt ook niet uit. En de prijzen...tja ligt ook wel aan naar welke merk/type/bouwjaar aan motoren dat je kijkt. De jaren zeventig/tachtig japanners nemen (elk jaar) rap in prijs toe. Maar zo'n Ariel...staat nu in UK een 39'er te koop - wel in (nog) betere staat - offers around 35K pounds...
Deze is toch duidelijk anders,
1951_ariel_mk_1_square_four_15492981896e7dff9f98764daIMGP0370-940x627.jpg
 
ja, maar dat is een moderne...van na de oorlog.
Het ging er om of er meerdere uitvoeringen waren en die zijn er :Y,maar deze is inderdaad jonger niet ouder,maar
het is dan ook niet raar dat iemand de oudere uitvoering niet herkent als zijnde een S4.
 
Laatst bewerkt:
zover ik weet is de bovenbouw niet anders geweest als zo (deze is van 1933)..maar maakt ook niet uit. En de prijzen...tja ligt ook wel aan naar welke merk/type/bouwjaar aan motoren dat je kijkt. De jaren zeventig/tachtig japanners nemen (elk jaar) rap in prijs toe. Maar zo'n Ariel...staat nu in UK een 39'er te koop - wel in (nog) betere staat - offers around 35K pounds...

Ariel-1939-F4-2703-1.jpg


Deze bedoelde ik
 
zover ik weet is de bovenbouw niet anders geweest als zo (deze is van 1933)..maar maakt ook niet uit. En de prijzen...tja ligt ook wel aan naar welke merk/type/bouwjaar aan motoren dat je kijkt. De jaren zeventig/tachtig japanners nemen (elk jaar) rap in prijs toe. Maar zo'n Ariel...staat nu in UK een 39'er te koop - wel in (nog) betere staat - offers around 35K pounds...
Totdat je binnen afzienbare tijd met een benzinemotor helemaal de weg nooit meer op mag..
 
@Benno, die sahara uitvoering vond ik persoonlijk wel heel gaaf, nu alleen nog een MG34 er op plakken he?
 
Haha, mijn keuze toentertijd in ‘78 werd de xs750 ipv een le mans...fout had ik nooit moeten maken. Jaren daarna alsnog goedgemaakt met mijn 888 Italiaanse die ik nog na heel wat jaren bezit.

Maar zoals ik al schreef, ik laat het bij mijn huidige speeltjes. Alle 3 voertuigen zijn origineel en technisch tiptop in orde.....bovendien in mijn garage kan niets meer bij.
Screenshot_20191204-162014.png
 
Bekijk bijlage 1450788
(Ik woonde en werkte toen in Schotland)
Is tenminste nog een echte Guzzi,beter dan die gebakjes die ze tegenwoordig nog maken.
Begin jaren 80 was ik in Nijvel op het circuit,daar reden 2 Le Mans mee in race uitvoering,dat geluid
van die dingen als ze na het rechte stuk van het gas afgingen vergeet ik nooit meer:9~
 
Is tenminste nog een echte Guzzi,beter dan die gebakjes die ze tegenwoordig nog maken.
Begin jaren 80 was ik in Nijvel op het circuit,daar reden 2 Le Mans mee in race uitvoering,dat geluid
van die dingen als ze na het rechte stuk van het gas afgingen vergeet ik nooit meer:9~
Toen ik begin jaren 90 terugkeerde naar Nederland en naar de RDW ging voor een NL plaat had ik mazzel.
De keurmeester was een motorliefhebber en was coulant bij de geluidsdrukmeting.

3e1e67be0342d9b80eba1717bad7799e--car-jokes-funny-jokes.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan