Oldtimerdag Woerden 26 september

Is een geweldig evenement. Heel veel brommers en oude motoren.
Buiten het eigenlijke terrein staan nog heel veel moderne motoren van bezoekers.
Kortom veel te zien. Zoveel dat ik nooit aan de "kaasrit" ben toegekomen. :$
Dus als het een beetje weer is ben ik de hele dag daar.
Bij voorkeur met de Klapkat, maar mocht het geen mooi weer zijn dan met de GSX750ES of de VF1000. Wie gaat er nog meer?
 
Ik ben ook van plan om naar Woerden af te reizen.
Voor mij de eerste keer maar ik heb de foto's van vorige jaren bekeken en het lijkt me wel wat.
En de weersvoorspellingen zien er goed uit dus ik zal er waarschijnlijk met mijn Laverda 1200 zijn.
 
Is een geweldig evenement. Heel veel brommers en oude motoren.
Buiten het eigenlijke terrein staan nog heel veel moderne motoren van bezoekers.
Kortom veel te zien. Zoveel dat ik nooit aan de "kaasrit" ben toegekomen.

Hahaha herkenbaar, ik heb ook ieder jaar het voornemen die kaasrit te rijden maar nog nooit aan toegekomen... Zoveel te zien!

Prachtig evenement! Helaas dit jaar geen tijd ivm werk :(
 
Prachtig evenement! Helaas dit jaar geen tijd ivm werk :(

Hey Sven, jammer dat je niet kunt. (hadden we even bij kunnen praten)
Ik ga voor de 3e keer. Vind het een prachtig evenement. Echt veel exoten te zien.
Het aan- en af rijden van oldtimers gaat de gehele dag door. Je hoeft je niet te vervelen.
En de gehele setting, het terrein met kramen, is niet minder uniek.
Laat het zonnetje maar schijnen zaterdag.
 
Yay, morgen word het super weer ! (dat is het ook echt altijd met dit evenement *D )

Net de motor gepoetst (was wel nodig :X ) , dus we zijn er klaar voor *O*
 
Het was heel mooi weer en super druk!
full
 
Was weer een gave dag.

Tomcat, prachtige foto's. :Y
(leuk om nog even terug te kijken) ;)
 
Dacht al dat ie van jou was! Mensen zelf zijn veel minder herkenbaar zijn dan hun fietsen :? Jammer dat ik je niet ff gesproken heb. Was een mooi evenement, alleen al die blubber op het middenterrein. Omdat m'n rug niet echt lekker wilde meewerken daarom de motor maar op de buitenring geparkeerd.
Wie heeft er nog meer foto's?
 
Leuk je even gesproken te hebben, als je nog hulp nodig hebt om stickers te zoeken stuur je maar een bericht.

Dit was 1 van de rest ;) Is wel geen oldtimer (23 jaar)

[afbeelding]
Hé Perry, altijd leuk om nu (achteraf) te weten welke nickname bij wie hoort!!
Stickers zal ik zelf eens naar zoeken, maar wie weet maak ik nog wel eens van je aanbod gebruikt. Och en die van jou is geen oldtimer is wel een klassieker, en dat is maar net hoe je het bekijkt. En ik vind veel mooi. Bijgaand mijn klassieker waar ik afgelopen zaterdag mee was, is van 1985:

Volgens velen geen oldtimer maar een youngtimer. Ook goed. ;)
 
Ghe, heb ik ook nog ff bij staan kijken.

Bijzondere verschijning, als je het mij vraagt is zoiets een instant-klassieker te noemen.

Mooi ding :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan