Oldtimers voor grote mensen 1.93

Zou iemand wat advies kunnen geven?

Ik ben op.zoek naar en oldtimer die voor de lagere mens is gemaakt ik ben 1.93 heb lange benen ik heb en mooie Yamaha radian opt oog maar voelt klein aan iemand andere voorstel n
Waarom zoek je een motor voor een lagere mens en begin je daarna te vertellen hoe lang je bent? Zoek je een motor voor je lagere vriendin die wel 155cm is? Of behoor je tot een lagere mens soort en zoek je een Tokkie motor?
Ik snap het niet meer! :+
 
Ook maar een paar dan,TDM850,Honda Bol D,or 750 of 900,alle GSXen vanaf 750cc.
 
Ik heb wel eens met de Radian gereden, fijn motortje en vrij klein met kleine wielen, maar heeft weinig waarde.

De TS heeft nog niet aangegeven welk type motor hij wil, moet het snel zijn? Een tourmachine, buikschuiver, cruiser, allroad, roept u maar.

Persoonlijk heb ik twee Honda Supermagna's, maar die moet je wel willen en dat wil niet iedereen. Maar voor 3000 koop je er een in mint condition en ze zijn snel en betrouwbaar.

Maar hij moet eerst eens gaan uitleggen waar hij naar op zoek is.
 
hij weet t nog niet.. maar hij wil mijn oude motor..

200.gif
 
Ik ben net zo lang als TS en heb wel eens op een honda monkey gezeten, en dat paste prima.
Als je je niks aantrekt van wat een ander denkt (en in het geval van de monkey je uitlacht) past veel. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan