Olie in de bocht...........motorfreak onderuit

PS. die uitlaat is een WileyCo, Amerikaans als ik me niet vergis. Vriendinnetje van me heeft er 2 onder haar Monster600, teringggggherrie!!
Je bent me voor, het is inderdaad een Amerikaanse sportdemper.......WILEYCO..........en herrie achhhhhhh beetje maar, laten we het een diepe brompot noemen
 
GRRRRRRR :( weer een! ****olie! :( wordt er een beetje ziek van! De een na de andere rolt ervan af :r


Sterkte, hoop dat je in het gelijk wordt gesteld en centen vangt!
 
GRRRRRRR :( weer een! ****olie! :( wordt er een beetje ziek van! De een na de andere rolt ervan af :r


Sterkte, hoop dat je in het gelijk wordt gesteld en centen vangt!
Ik doe zelf verkeerszaken voor de MAG.....en de laatste tijd hoor je inderdaad vaak over olie op de weg.............ik reed niet eens echt door :(
 
shit man, echt K(&^$#^t :( :(

je motor ziet er echt fucked up uit. ik hoop dat je de schade vergoedt krijgt.

als ik zie hoeveel mensen hier van MF onderuit gaan ben ik blij dat ik all risk heb genomen. zit hier net de papieren in te vullen voor de definitieve verzekering, en en denk dat ik maar et full option pakket neem.
ben trouwens wel blij dat bij de europesche ook een kleding verzekering zit voor een klein bedrag. bedoel een compleet pak en helm kost toch ook al snel 4 tot 5 duizend piek (guldens dan). want ik denk dat je pak e.d. ook een flinke opdonder hebben gehad.

iig sterkte, ik hoop dat je snel weer kan :]
 
mooi kut man ff niet meer cruisen :] :(
maar zolang je zelf niets heb is het eigenlijk weer wel goed maar het blijft wel k** ;(
maar motor laten maken of nieuwe kopen en weer rijden en je eigen niet uit het veld laten staan :}

en dan nog een kleine opmerking
de olie en/of andere rotzooi mag dan wel "meestal" van een vrachtwagen komen
maar dat is niet altijd de schuld van de chauffeur (als dat wel is is het natuurlijk gewoon een k**chauffeur) maar wordt nu niet boos op alle chauffeurs vanwege alle rotzooi
ik spreek uit ervaring dus....
maar het blijft kut en ja ook ik als motorrijder heb er last van
in ieder geval veel sterkte ;)
 
Zeeuws Nieuws


Veel aanrijdingen op A58

Op de A58 hebben zaterdag diverse aanrijdingen plaatsgevonden.

Op de noordbaan bij Kruiningen botsten diverse auto's op elkaar. Of hierbij gewonden zijn gevallen is nog niet bekend. De aanrijdingen zorgen voor lange files.

Bij de oprit naar de A58 bij Vierwegen is een motorrijder onderuit gegaan doordat er olie op de weg lag. Ook hier zijn verdere gegevens nog niet bekend


Dacht ff kijken of er nog iets anders nieuws is te vinden in zeeland........kom ik het bovenstaande ineens tegen :?
 
Shit klootte...ken het gevoel nog van een paar dagen geleden...ben er gelukkig niet van geschrokken ofzo (want dat vraagt iedereen)...maar tis mooi K*t..vooral als je niet "rondom" verzekert ben :( .

Ik ga misschien... :) ....SM-en :) ....kost ook niet zoveel als je een keer op je bek gaat...m'n vrouw zal het ook fijner vinden denk ik...ander soort machine andere rijstijl..

Tis zo lullig met een SS ga je meestal gelijk zo hard als je een keer op je muil gaat...gelukkig voor jou en mij ook dat we geen paaltjes ed tegen gekomen zijn...

Ik hoor ook steeds nou nou geluk gehad. :( ....nee pech denk/zeg ik dan :( :(

Succes met de verdere schade afwikkeling....zal tegenvallen ben ik bang.
 
Lieverd........wat heb je nou toch weer gedaan?
Ohw, de mooie blade in kreukels!
Ik hoop zo dat je eruit komt met de verzekering!
Klote zeg!
Suc6!!

XXX-Linda
 
Aloha Motorfreak,

Heel veeeeeeeeel sterkte. Gelukkig hen je geen al te ernstige verwondingen. Je motor ziet er wel erg zielig uit, arm motortje
scrying.gif


Beterschap allebei
bandaged.gif
 
Laatst bewerkt:
Ontzettend kut zeg.

Wel mooi omschreven trouwens :) , maar daar heb je niks aan.....
 
Ben by-the-way wel erg benieuwd of de wegbeheerder zijn aansprakelijkheid neemt en je iets uitkeert.

Zo ja, dan is dit een goede les voor de volgende die over een oliespoortje slipt.

Let us know!
 
Ben by-the-way wel erg benieuwd of de wegbeheerder zijn aansprakelijkheid neemt en je iets uitkeert.

Zo ja, dan is dit een goede les voor de volgende die over een oliespoortje slipt.

Let us know!
Nou ik ga zeker alles op alles zetten om tot een goede oplossing te komen met de wegbeheerder.......ik doe zelf verkeerszaken voor de MAG in Zeeland en ik weet hoe moeilijk het is om werkelijk iets gedaan te krijgen........al moet er een demorun gaan komen, ik zal er voor knokken........en dit inderdaad voor alle motorrijders die er later baat bij kunnen hebben.......ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!!!!!!!!!
 
balen zo'n schuiver ,suc6 met verhalen
ennuuh sterkte met de spierpijn

Nou ik ga zeker alles op alles zetten om tot een goede oplossing te komen met de wegbeheerder.......ik doe zelf verkeerszaken voor de MAG in Zeeland en ik weet hoe moeilijk het is om werkelijk iets gedaan te krijgen........al moet er een demorun gaan komen, ik zal er voor knokken........en dit inderdaad voor alle motorrijders die er later baat bij kunnen hebben.......ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!!!!!!!!!
ff M-F optrommelen -bijna 2000 motoren
 
Allerverschrikkelijkst !!! ;( ;( ;(
Alweer 1tje down...
Veel sterkte gewenst met je hand en je portemonnee...

Wel wil ik je alvast veel plezier wensen met het uitzoeken van je nieuwe moto !!
Je blijft wel gewoon rijden toch :? :?

De discussie of vrachtwagens het wel/niet gedaan hebben doe ik niet meer aan mee... Gisteren genoeg geweest en je kan er uren over doorzeuren...
 
Allerverschrikkelijkst !!! ;( ;( ;(
Alweer 1tje down...
Veel sterkte gewenst met je hand en je portemonnee...

Wel wil ik je alvast veel plezier wensen met het uitzoeken van je nieuwe moto !!
Je blijft wel gewoon rijden toch :? :?

De discussie of vrachtwagens het wel/niet gedaan hebben doe ik niet meer aan mee... Gisteren genoeg geweest en je kan er uren over doorzeuren...
Ik blijf zeker motorrijden, alleen zal het wel ff duren eer er weer een andere staat.......!
 
Je motor ziet er niet totalloss uit. Een nieuwe tank en kuip en wat klein spul. Al dat plastic kost wel wat, maar is relatief eenvoudig te herstellen. Het blijft natuurlijk gewoon klote. Weet er alles van helaas. Je kan in ieder geval een claim indienen bij het garantiefonds, omdat je schade is veroorzaakt door een weggebruiker die niet meer te achterhalen is. Nadeel is alleen dat dat altijd zo kolere lang duurt voordat je centen krijgt.
 
Je motor ziet er niet totalloss uit. Een nieuwe tank en kuip en wat klein spul. Al dat plastic kost wel wat, maar is relatief eenvoudig te herstellen. Het blijft natuurlijk gewoon klote. Weet er alles van helaas. Je kan in ieder geval een claim indienen bij het garantiefonds, omdat je schade is veroorzaakt door een weggebruiker die niet meer te achterhalen is. Nadeel is alleen dat dat altijd zo kolere lang duurt voordat je centen krijgt.
Nou niet totaallos moet nog blijken........het achterwiel blijkt net iets naar rechts te staan........bij het balhoofd schijnt het ook niet lekker te zitten.......van de week heb ik er meer zicht op
Het zal , als er iets los komt zeker lang duren.........dat er iets komt is dan belangrijker!!
 
Schrik niet direct te hard als je achterwiel scheef zit of je vork krom lijkt. Vaak krijgen ze een tik waardoor achter de uitlijning niet meer klopt, en/of voor de vorkpoten iets draaien in de schetsplaten. Opnieuw uitlijnen en even de vorkpoten los draaien en ze springen weer recht. Laten we het in ieder geval hopen. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan