Viragoman
MF'er
Laatst heb ik mijn luchtfilter vervangen.
Bij het demonteren en inspectie van de luchtslang naar het frame viel me op dat er wat zwarte aanslag in de slangen zat en was er een kleine hoeveelheid van een soort vet te zien.(een theelepel vol)
Kan dit olie zijn of vergomde benzine? Het lijkt mij dat dit niet hoort.
Hoe komt dat hier? Zou er iets defect kunnen zijn in de carbs?
Bij ca. 5000 toeren houdt mijn motor weer eens in, en lijkt het of 1 of 2 cilinders verzuipen waardoor bij een snelheid van 120 km/uur je enorm afremt.
Link dus. Na terugschakelen en weer rotzooien met de gashandle komt ie weer tot leven. Met een enorme kal uit de uitlaat ivm de opgehoopte benzine in een cilinder.
Als ik onder de 4500 a 5000 toeren blijf is er niets aan de hand.
Zou de lucht / benzine verhouding fout zijn bij dit toerental?
Las op het forum over scheurtjes in membraam.Zou dit het geval kunnen zijn?
Maar heb je dan niet dat je bij elke toerental problemen krijgt?
Bij het demonteren en inspectie van de luchtslang naar het frame viel me op dat er wat zwarte aanslag in de slangen zat en was er een kleine hoeveelheid van een soort vet te zien.(een theelepel vol)
Kan dit olie zijn of vergomde benzine? Het lijkt mij dat dit niet hoort.
Hoe komt dat hier? Zou er iets defect kunnen zijn in de carbs?
Bij ca. 5000 toeren houdt mijn motor weer eens in, en lijkt het of 1 of 2 cilinders verzuipen waardoor bij een snelheid van 120 km/uur je enorm afremt.
Link dus. Na terugschakelen en weer rotzooien met de gashandle komt ie weer tot leven. Met een enorme kal uit de uitlaat ivm de opgehoopte benzine in een cilinder.
Als ik onder de 4500 a 5000 toeren blijf is er niets aan de hand.
Zou de lucht / benzine verhouding fout zijn bij dit toerental?
Las op het forum over scheurtjes in membraam.Zou dit het geval kunnen zijn?
Maar heb je dan niet dat je bij elke toerental problemen krijgt?