Olie op de weg in Duitsland, o.a. Eifel

Wat ik uit het artikel begrijp, ja.

Sowieso nu al voor de duur van maximaal 6 maanden. Wordt hij ontoerekeningsvatbaar verklaard, wordt geen straf tegen hem geëist. Of hij dan alsnog in een inrichting blijft zitten, kan ik uit het artikel niet herleiden.

Correctie

Bij ontoerekeningsvatbaarheid verzoekt het OM tot langdurige opname in een psychiatrische kliniek.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik uit het artikel begrijp, ja.

Sowieso nu al voor de duur van maximaal 6 maanden. Wordt hij ontoerekeningsvatbaar verklaard, wordt geen straf tegen hem geëist. Of hij dan alsnog in een inrichting blijft zitten, kan ik uit het artikel niet herleiden.

Correctie

Bij ontoerekeningsvatbaarheid verzoekt het OM tot langdurige opname in een psychiatrische kliniek.

Dag oma

Er is een olie gooier opgepakt krijg ik net van een collega te horen ! *O*
poging tot doodslag uiteraard
 
De XJR rijder die onderuit is gegaan op die olie heeft gebroken ribben en diverse beschadigde spieren door de val
De duitse XJR freunde hebben via via gevonden wie het was en hem hulp geboden bij de wederop bouw van z'n fiets ! :Y :Y :Y :Y
 
De XJR rijder die onderuit is gegaan op die olie heeft gebroken ribben en diverse beschadigde spieren door de val
De duitse XJR freunde hebben via via gevonden wie het was en hem hulp geboden bij de wederop bouw van z'n fiets ! :Y :Y :Y :Y
Dat zijn fijne clubs ;)
 
De XJR rijder die onderuit is gegaan op die olie heeft gebroken ribben en diverse beschadigde spieren door de val
De duitse XJR freunde hebben via via gevonden wie het was en hem hulp geboden bij de wederop bouw van z'n fiets ! :Y :Y :Y :Y
:} :} :}
Netjes, dat kun je nog eens een club noemen *O*
 
*O*
De XJR rijder die onderuit is gegaan op die olie heeft gebroken ribben en diverse beschadigde spieren door de val
De duitse XJR freunde hebben via via gevonden wie het was en hem hulp geboden bij de wederop bouw van z'n fiets ! :Y :Y :Y :Y
 
Vorige week naar en door de Eiffel getoured en ook de laatste keer. Veel politie en weer olie op wegdek in de buurt van Monschau. :( Na dit gezien hebbende richting Hoge Venen België getuft en daar weer tot rust gekomen. :P
 
Olie door een ongeval? Of loopt er weer een idioot rond?
 
Bij mijn laatste ritjes heb ik wel regelmatig een ölspur waarschuwingsbord gezien., maar geen olie, politie of ongelukken. Dus ik had aangenomen dat het het nieuwste idee was om de snelheid eruit te halen...
 
Volgens mij zetten ze die bij oliesporen door ongelukken en laten ze die lang staan.

Die gaan ze echt niet neerzetten om jou 3 bochten te vertragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan