Olie op de weg....

Hans uut Zwolle

Die hard MF'er
14 okt 2014
619
74
Zwolle
Vanmorgen lag er in mjn buurt op een doorgaande weg een kilometerslang oliespoor van pakweg een meter breed.... Ik heb de gemeente Zwolle gebeld (De wegbeheerder) en binnen een half uur waren de troepen (Brandweer en het gemeentelijk reinigingsbedrijf) ter plaatse bezig de olie te bestrijden cq de weg te reinigen. Dikke pluim voor het snelle en adequate handelen!
 
ik zou t willen dat ze hier in "wereldstad" 🤮🤮🤮🤮🤮 Amsterdam zo welwillend waren..
bij ons in de straat voor de ZESDE keer in een jaar doet de straat verlichting t niet..

WOZ verhogen ze graag, zodat ze het excuus kunnen geven dat ze er nog meer poppetjes op kunnen zetten.. stelletje zakkenvullers..
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
 
ik zou t willen dat ze hier in "wereldstad" 🤮🤮🤮🤮🤮 Amsterdam zo welwillend waren..
bij ons in de straat voor de ZESDE keer in een jaar doet de straat verlichting t niet..

WOZ verhogen ze graag, zodat ze het excuus kunnen geven dat ze er nog meer poppetjes op kunnen zetten.. stelletje zakkenvullers..
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Ik vertrek! Dat was jij toch😁
 
Ik heb het super naar mijn zin, ondanks dat de WOZ omhoog gaat...en het gras is bij de buurman zeker groener... :?

En mensen die willen vertrekken prima toch, maar ook niet achteraf klagen dat per buitenlandse jaar 2% AOW opbouw missen bij terugkomst... _O-
 
En mensen die willen vertrekken prima toch, maar ook niet achteraf klagen dat per buitenlandse jaar 2% AOW opbouw missen bij terugkomst... _O-

De echt slimme vertrekker kan weten dat hij/zij contact moet opnemen met de SVB en de verschuldigde premie
jaarlijks kan blijven betalen vanuit het buitenland om de AOW rechten te blijven opbouwen.
Dan heb je op de AOW leeftijd geen probleem.

Terug naar het topic. Olie op de weg .....
 
Laatst ook nog gebeld, maar dan moet de politie. Was binnen de bebouwde kom, dus ze gingen het doorgeven naan de gemeente. Als ik een dikke plas olie zie liggen met een lang spoor en ik heb het vermoeden dat een motorrijder er door onderuit kan gaan, bel ik altijd. Weet niet hoe snel ze het hebben opgeruimd, maar het was nu weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan