Olie peil

Harmen

MF veteraan
31 mei 2004
2.596
0
hallo allemaal,

Even een klein vraagje........
Ik heb Kawa zx6r en heb even mijn olie plus filter vervangen.
Als ik nu kijk naar mijn oliepeil is ie bij stilstaande motor op max.
Als ik de motor start zakt hij helemaal naar min.
Hoe met ik hem hebben???????????????/

Alvast bedankt :]
 
hallo allemaal,

Even een klein vraagje........
Ik heb Kawa zx6r en heb even mijn olie plus filter vervangen.
Als ik nu kijk naar mijn oliepeil is ie bij stilstaande motor op max.
Als ik de motor start zakt hij helemaal naar min.
Hoe met ik hem hebben???????????????/

Alvast bedankt :]
Zakte het peil voor het verwisselen, van het filter dan niet? :?
 
Met je oliepeil is niets mis, zoals Gixxer dude al zei wordt bij het starten de olie door het blok geslingerd en ligt het dus niet allemaal op de bodem van het carter (waar je meetstaafje komt)
 
Sorry hoor, je vervangt je oliefilter gooit er nieuwe olie in en komt dan tot deze vraag :?

Toen je er nieuwe olie in kiepte tot waar vulde je op? En trouwens wie controleerd er zijn oliepeil nou bij een draaiende motor....?

Als je een nieuw oliefilter én nieuwe olie in je blok zelf doet, zou dit een overbodige vraag moeten zijn.
 
Sorry hoor, je vervangt je oliefilter gooit er nieuwe olie in en komt dan tot deze vraag :?

Toen je er nieuwe olie in kiepte tot waar vulde je op? En trouwens wie controleerd er zijn oliepeil nou bij een draaiende motor....?

Als je een nieuw oliefilter én nieuwe olie in je blok zelf doet, zou dit een overbodige vraag moeten zijn.



een niet gestelde vraag is pas een domme vraag :+
 
Sorry hoor, je vervangt je oliefilter gooit er nieuwe olie in en komt dan tot deze vraag :?

Toen je er nieuwe olie in kiepte tot waar vulde je op? En trouwens wie controleerd er zijn oliepeil nou bij een draaiende motor....?

Als je een nieuw oliefilter én nieuwe olie in je blok zelf doet, zou dit een overbodige vraag moeten zijn.

Ja je hebt gelijk, was niet de meest slimme vraag, maar heb een jaar geen motor geen gehad was er een beetje uit |(

maar iig bedankt :P
 
Sorry hoor, je vervangt je oliefilter gooit er nieuwe olie in en komt dan tot deze vraag :?

Toen je er nieuwe olie in kiepte tot waar vulde je op? En trouwens wie controleerd er zijn oliepeil nou bij een draaiende motor....?

Als je een nieuw oliefilter én nieuwe olie in je blok zelf doet, zou dit een overbodige vraag moeten zijn.

Misschien heeft ie een boekje waar ie uitgehaald heeft hoeveel liter er in moet en wilde die het toch n og eens gevestigd hebben???
 
Terug
Bovenaan Onderaan