manopmotor
Die hard MF'er
- 4 apr 2020
- 727
- 1.178
Hallo allemaal,
Ik heb een JMP olie temperatuur meter voor mijn fireblade gekocht, naar mijn idee doet hij het goed.
Echter vraag ik me af hoe representatief de aangegeven temperatuur is aangezien hij niet direct in de olie ligt(daar peilt hij niet diep genoeg voor).
Er kleeft wel olie aan dus denk dat hij spatjes (van de koppeling?) vangt? Als ik niet heb gereden en het is zoals vandaag 30 graden buiten geeft wel 30 graden aan, echter vraag ik me dan af of hij lucht meet of daadwerkelijk olie. meestal staat er na een kwartier rijden wel 80 graden op het metertjes maar vraag me dus af of dat lucht is of olie druppels en of dit representatief voor wat er echt qua temperaturen in het blok gebeurt.
hoor graag jullie ideeën.
En heeft iemand nog tips om die vlekjes op m'n koppelingsdeksel weg te poetsen? Geen idee wat het is heb het al met een aantal middeltjes geprobeerd maar geen effect, heb ze ook aan de andere kant zitten op m'n dynamodeksel.
Ik heb een JMP olie temperatuur meter voor mijn fireblade gekocht, naar mijn idee doet hij het goed.
Echter vraag ik me af hoe representatief de aangegeven temperatuur is aangezien hij niet direct in de olie ligt(daar peilt hij niet diep genoeg voor).
Er kleeft wel olie aan dus denk dat hij spatjes (van de koppeling?) vangt? Als ik niet heb gereden en het is zoals vandaag 30 graden buiten geeft wel 30 graden aan, echter vraag ik me dan af of hij lucht meet of daadwerkelijk olie. meestal staat er na een kwartier rijden wel 80 graden op het metertjes maar vraag me dus af of dat lucht is of olie druppels en of dit representatief voor wat er echt qua temperaturen in het blok gebeurt.
hoor graag jullie ideeën.
En heeft iemand nog tips om die vlekjes op m'n koppelingsdeksel weg te poetsen? Geen idee wat het is heb het al met een aantal middeltjes geprobeerd maar geen effect, heb ze ook aan de andere kant zitten op m'n dynamodeksel.