Olie uit frame in poedercoating gekomen

MrDanger

Die hard MF'er
12 feb 2019
992
117
Besten,

Ik heb mijn frame laten coaten van Honda XR600R. alleen is bij de achterbrug onder een frameplaatje olie uit gekomen wat in de coating is gelopen. ik had alles heel goed schoongemaakt met remmenreiniger gespoten enz. maar er zat echter in een dubbel plaatje waar ik niet in kon komen olie in. bij het verwarmen in de oven liep dit eruit. de coater had het na de eerste keer een half uur in de oven wel schoongemaakt maar daarna moest het nog een uur en kwam er nog meer uit gelopen zo was zijn verhaal.

ik heb geprobeerd met spiritus maar lukt niet. vraag mij af hoe ik dit nu het beste eraf kan krijgen? kleur is RAL 9016
 

Bijlagen

  • WP_20190425_15_15_23_Pro.jpg
    WP_20190425_15_15_23_Pro.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 51
Alsof niet al genoeg tegenslag dan ook nog de cilinder met een diepe krauw erin afgeleverd gekregen nadat die opnieuw gehoont is..
kan dit kwaad?

z7qkew.jpg


i9jmzgzf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je hem ook een nachtje laten staan? Blijf het toch raar vinden, maar misschien zat er om een of andere gekke reden olie in de framebuizen.

Wat betreft je distributieketting, je hebt niet de juiste. XR600 1985-1987 hebben een brede distributieketting, dezelfde als de XL600r. XR 1988-2000 hebben een smallere ketting


Ik heb nu een andere distributie ketting gekocht. dit keer van het merk DID . SCA-042A SV, maar blijkt weer dunner te zijn dan die ik heb.
de winkel meent de goede te hebben verzonden dus ik snap helemaal niiks van waarom mijn oude ketting dikker is en ook nog eens korter lijkt?
linkse ketting op beiden foto´s is de oude en rechts nieuwe van DID
hkzo90pdiz.jpg


vk1hzwcm5mtr.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan