olie uit uitlaat spruitstuk ?? wat kan dit zijn .

JimBob

MF'er
9 nov 2004
38
0
A
Hallo ..

ik heb laatst een gsx 400 f op de kop getikt die niet liep ..
na ff kijken zag ik dat de kabel boom was doorgebrand , heb die vervangen , en liep ok ..
nu heb ik het probleem dat die olie lekt bij het uitlaat spruitstuk , en hij wil niet lekker lopen zonder choke , rij ik zonder trekt die niet lekker en als ik stil sta slaat ie af .. ..

weet iemand wat die kan zijn ???? wil er ff mee bezig maar heb nog geen zin om het hele blok open te halen om alleen ff te kijken ..

alvast bedankt ..

oohh hij is ook te koop .. (heb N.L. een mooie kawa z750 gezien maar dan moeten deze eerst weg )

groeten
 
olie bij uitlaat spruitstuk.. kan een pakking zijn van de uitlaat of je klepdekselpakking die lekt. Slechte lopen is waarschijnlijk aangekoekte carburateur. Lang stilgestaan? Wat is je vraag prijs voor deze motor, bouwjaar??
 
Ja ja ..

well .. het is al een oudje .. uit 1983 .. maar in nog ok staat ..
het vreemde is .. ik heb alle carbs schoon gemaakt , en nieuwe bougies er in gezet ..
eerst een beedje olie er uit toen speciale olie verwijderaar er in .. meegenomen uit Australie .. die zorgt er voor dat alle oude aangekoekte olie word opgelost .. dus heeelll erg schoon .. en toen nieuwe er in ..
tank was bijna leeg .. dus gelijk volgooien .. en en wat schudden .. nieuwe benzine filter ..
blok ziet er verder goed uit .. zitten alleen vloeibare pakingen tussen .. maar die lijken zo goed als nieuw ..

wat ik dan zo vreemd vind dat die maar bij 1 uitlaat lekt .. de 4 de .. en wat begint te roken ..

foto komt binnen kort .. moet hem eerst wat kleiner maken ..
 
Ja ja ..

well .. het is al een oudje .. uit 1983 .. maar in nog ok staat ..
het vreemde is .. ik heb alle carbs schoon gemaakt , en nieuwe bougies er in gezet ..
eerst een beedje olie er uit toen speciale olie verwijderaar er in .. meegenomen uit Australie .. die zorgt er voor dat alle oude aangekoekte olie word opgelost .. dus heeelll erg schoon .. en toen nieuwe er in ..
tank was bijna leeg .. dus gelijk volgooien .. en en wat schudden .. nieuwe benzine filter ..
blok ziet er verder goed uit .. zitten alleen vloeibare pakingen tussen .. maar die lijken zo goed als nieuw ..

wat ik dan zo vreemd vind dat die maar bij 1 uitlaat lekt .. de 4 de .. en wat begint te roken ..

foto komt binnen kort .. moet hem eerst wat kleiner maken ..
foto foto :P

(1983 is ook nog het goeie bouwjaar :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan