Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De mijne gebruikte echt helemaal niets. Ik heb bij dat ding nog nooit bijgevuld... Alleen ververst. Na 1500km stond ie altijd nog gewoon op max.Wat doet een LC4 620 normaal aan olie verbruiken? De mijne gebruikt wel iets maar wat doet de rest? Of de LC4 blokken in het algemeen?
Ik kan mij voorstellen dat als er veel in het zand gespeeld is dat er wat slijtage in het blok komt. Wat zou er aan antie olie verbruik maatregelen genomen kunnen worden?
Ik ben eigenlijk nog niet zo vaak LC4's tegen gekomen die echt olieboten zijn en flink stinken. Ook niet tijdens offroad dagen.
De krukas breekt vaak ruim voordat ie olie gaat zuipen
ik wil je geen angst aan praten, maar hou je olie verbuik goed in de gaten.
Ja ik heb het niet zo op olie verbruik, Maar das ook niet zo raar.
Mijn motor liep ook als een zonnetje. Staat nu nog steeds bij Bon omdat hij nog niet compleet gereviseerd is.
Lees anders topicwww.motor-forum.nl/forum/topic.php/56123/1]
Voorkomen is beter als genezen!!
Suc 6 met je motor
Hey, je wil zo'n Honda toch niet met een KTM vergelijken he?
Een Honda is niet met een KTM te vergelijken
Precies, KTM staat op een hoger niveau
Staat hij bij jou op de eerste verdieping dan ?
de zon gebruikt geen olie dus hij loopt niet als een zonnetje...
Ik heb nu ongeveer 130 kilometer gereden en mijn olie pijl was weldegelijk gezakt. Ik heb een beetje olie bijgevuld en het is echt niet veel maar wel nodig. Een klein scheutje was voldoende.
Onder het blok zitten twee bouten om de olie er uit te laten lopen. De ene zit muur vast maar lekt wel iets. Druppeltje hangt er altijd wel aan. Om nu te zeggen dat het olie verbruik daar vandaan komt? Dat is toch ook iets wat mij zorgen baart, ik vermoed dat deze er veel te hard is ingedraait en het schroefdraad naar de kloten heeft geholpen. Daar zal dan indien mogelijk nieuw schroefdraad in getapt moeten worden.
Het blok loopt echt als een zonnetje, dat wel.
wil je een constructieve bijdrage (wtf is dat eigenlijk?)...
olie wordt dunner als het warmer wordt, als hij bij koude motor al zachtjes drupt uit die aftapbout, dan lekt ie dus harder als ie warm wordt.
Zo
En als je toch van plan bent je olieschraapveer te vervangen, vervang dan meteen alle zuigerveren zou ik tenminste doen, en dan ligt de kop eraf, en dan zou ik meteen de klepseals vervangen, als ie dan nog steeds olie verbruikt dan weet ik het ook niet meer.
Verbranding van olie (weet niet of ie dat nu doet, of dat het gewoon weglekt) zorgt voor de gruwelijk lekkere afzetting in je blok. Dus dat wordt reinigen na een tijdje (las in de moto73 dat Vpower wel écht reinigt ofzo...maargoed...beter zorgen dat et niet vies wordt daarbinnen).
Gewoon een keer je blok opentrekken (moet toch geen probleem zijn?) en zuigerveren vervangen en klepseals. Is je apparaat weer als neu.
hehehe..dus nu (als ie het verbrandt)...maak je eerst je blok smerig, maar heft dit weer op met vpower. kost je dubbel zoveel geld
nu is het nog slechter weer...nu opentrekken, en als het zonnetje begint te schijnen poken
hmm..tis net alsof je er maanden mee bezig bent als ik het zo vertel
hm...kga maar es naar school...mondeling engels...over SM
Ik kan mij voorstellen dat als er veel in het zand gespeeld is dat er wat slijtage in het blok komt. Wat zou er aan antie olie verbruik maatregelen genomen kunnen worden?
zijn net vrouwen
af en toe een druppeltje..anders is er iets mis.