olie verversen hoe en wat en welke

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
ok kom ik weer met een vraagje,ik ben a technies ,maar ondanks dat wil ik toch zelf het 1 en ander aan onderhoud doen aan mijn motor,ik wil dus de olie gaan vervangen de olie filter ,heb de kappen er al af gehaald(heel handig vorige eigenaar heeft 2 niet orginele bouten gebruikt ,die doorgedraaid waren)is op zich wel te doen,maar nu moet ik dus gaan aftappen en er zit een soor pakking tussen het boutje,hoe heet dat ,wat moet ik nou vragen bij de motor zaak ?

verder had ik in gedachten het oude filter er af te halen met een waterpomptang,en de nieuwe er met de hand op te draaien,is dit verstandig?

en dan de olie ik heb me een ongeluk gezocht op het forum maar ik ben er nu nog niet uit,ik moet 10w40 hebben ,maar moet ik nou minerale olie,of half synthetisch of vol synthetisch hebben?
ik denk zelf dat ik minerale olie moet hebben om dat het een wat oudere motor met natte koppeling is.
full

mooi plaatje van het motorblok,ziet er vanuit mijn optiek nog super uit,maar ja ik ben dan ook niet zo technies.
 
Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
http://www.geocities.com/hotsyflotsy/start.html


Welja joh, sloop die site meteen!

:+
:

hoe kan dat nou was er net op ,heb hem bij me favo's gezet ,denk kan ik vanavond op mijn gemak kijken ;(
 
nou ik alles downlouden alleen nog dat van die olie en die koelvloeistof houd de site al weer op ,denk downloud alles is altijd handig om zulke info te hebben,maar ja wachten op de site maar weer.
 
nou ik alles downlouden alleen nog dat van die olie en die koelvloeistof houd de site al weer op ,denk downloud alles is altijd handig om zulke info te hebben,maar ja wachten op de site maar weer.

Hmmm, mijn excuses daarvoor. 't is gratis ruimte van Yahoo, en kennelijk heb ik snel mijn datalimiet bereikt... als mijn site af is, ga ik wel eens kijken naar een goed alternatief - tenzij er iemand is die wil mirroren.

Als het urgent is, kun je ook wel even een mailtje sturen, dan stuur ik je het pdf je op.
 
Hmmm, mijn excuses daarvoor. 't is gratis ruimte van Yahoo, en kennelijk heb ik snel mijn datalimiet bereikt... als mijn site af is, ga ik wel eens kijken naar een goed alternatief - tenzij er iemand is die wil mirroren.

Als het urgent is, kun je ook wel even een mailtje sturen, dan stuur ik je het pdf je op.
werkte al perfecte informatie hoor,kan ik wat mee,bedankt!!!! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan