Olie verversen omgeving Amsterdam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Mijn vraag is eigenlijk simpel.
Is er iemand in rond Amsterdam die een sleutelplekje heeft?
Ik moet even mijn olie en filter vernieuwen.
Op straat wil ik dit niet doen in verband milieu delicten.

Het zou tof zijn als iemand zegt kom maar even hier.
De spullen heb ik al en kan het ook wel zelf, echter krijg ik hem hier niet de berging in om legaal te werk te gaan met de nodige middelen.
Nu zag ik ook net de heining hobbyhal, is dit wat om lekker te klooien?
 
Laatst bewerkt:
mileu delict ? Serieus ? die 2 drupjes die je wellicht morst krijg je echt geen boete voor lijkt me ?
Of is amsterdam al zo doorgeslagen ?
Denk dat USA niet moet weten hoeveel olie ik in de achtertuin gemorst heb dan _O-
Van wat ik zo begrijp, correct me if i am wrong.... Mag dit niet zomaar op straat.
Ik wil ook niet tegen de regels inwerken omdat ik een ambtelijke functie heb.
Het is mij eerlijk gezegd wel nog iets onduidelijk of dit nu wel of niet mag op straat.
Je wil natuurlijk ook geen gezeur hebben met de buren, deze moeten zo min mogelijk last van je hebben voor ze vervelend worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit mag op straat zo. Inderdaad zag ik net een hobbyhal. Daar maar eens kijken morgen.
Dit staat dan in de “algemene plaatselijke verordening”. Sowieso zijn “milieugerelateerde delicten”, daar valt olie verversen zeker onder, niet misselijk qua handhaving. Inderdaad oppassen dus.
 
Dit staat dan in de “algemene plaatselijke verordening”. Sowieso zijn “milieugerelateerde delicten”, daar valt olie verversen zeker onder, niet misselijk qua handhaving. Inderdaad oppassen dus.
Dit is wat ik dus ook kon vinden. Olie verversen is echt een no go als ik het zo begrijp ( wat ook logisch is uiteraard )
 
Kost een tientje bij Louis, rol keukenpapier erbij, je weet vast wel een plekje waar weinig handhaving komt.

1628284015129.png
 
* schud zachtjes hoofd *

Ze zijn daar echt helemaal knettergek in dat Amsterdam.

Waar is de tijd gebleven, dat je na het olie verversen of je motor compleet vervangen, even de coke van
de tieten van een hoer ging snuiven , om vervolgens half naakt de IT uit te rollen .

En er werkelijk niemand iets opvallends zag, of raar keek

fucking hippies
 
Amsterdam was 20ish jaar geleden echt leuk,
ruig.. soms.. maar leuk.
Beetje zuipen met die Engelse toeristen , beetje verdwaalde Amerikanen uitlachen.
( om vervolgens ook met hun te gaan zuipen )

Dat die dwazen de bende hebben gekuist en geschikt hebben voor kleuters is het niet leuk meer.
Waar vroeger de hoerenboot lag, stonden nou een paar hipster-koffietentjes ( ofzo )
En een flat..

Was vorig jaar er , met die dwerg naar Artis..
Kon je godverdegodverdomme niet eens meer een bak friet, frikandel en bier kopen.
Want dat was niet gezond.
Wel een linksdraaiend rechts geperst bananensapje met ghia zaadjes, en een vegetarische biologische quiche .
( voor 20 euro per portie ofzo )

T was een groezelige maar gezellige teringstad dat Amstedam
T is nou alleen nog maar een slap excuus voor een teringstad.
 
Amsterdam is ook niet wat het geweest is natuurlijk. Maar volgens mij mag je nergens olie verversen op straat. Nog een jaartje verkoop ik de boel met serieus riante winst. Dan verkas ik lekker richting Heemskerk Alkmaar.
Heb ik er toch niet voor niets gewoond :)
Wel offtopic BTW lol
 
Soms snap ik het nie ff google en dan vind ik dit.
Mijn vraag is eigenlijk simpel.
Is er iemand in rond Amsterdam die een sleutelplekje heeft?
Ik moet even mijn olie en filter vernieuwen.
Op straat wil ik dit niet doen in verband milieu delicten.

Het zou tof zijn als iemand zegt kom maar even hier.
De spullen heb ik al en kan het ook wel zelf, echter krijg ik hem hier niet de berging in om legaal te werk te gaan met de nodige middelen.
Nu zag ik ook net de heining hobbyhal, is dit wat om lekker te klooien?

Ff google en dan vind je dit
 
Maar in het walhalla van sodom en gomorra mag toch alles? Hoeren, snoeren, snuiven, roken.
Dan moet zoiets onschuldigs toch wel kunnen?
Ik denk dat je je vergist in milieu delicten hier. Hoeren snuiven en roken is wat anders dan de bodem verontreiniging. Hoewel ik zelf zeker niets zal lekken, zal een ander dat wel doen. Beetje verwipt denk ik allemaal.
 
Soms snap ik het nie ff google en dan vind ik dit.


Ff google en dan vind je dit
Klopt ik heb nadat ik mijn bericht schreef, ook het bericht aangepast. De hobbyhal kan ik morgen heen. Daar hebben ze ook een motor lift en kan ik lekker alles doen.
 
Amsterdam was 20ish jaar geleden echt leuk,
ruig.. soms.. maar leuk.
Beetje zuipen met die Engelse toeristen , beetje verdwaalde Amerikanen uitlachen.
( om vervolgens ook met hun te gaan zuipen )

Dat die dwazen de bende hebben gekuist en geschikt hebben voor kleuters is het niet leuk meer.
Waar vroeger de hoerenboot lag, stonden nou een paar hipster-koffietentjes ( ofzo )
En een flat..

Was vorig jaar er , met die dwerg naar Artis..
Kon je godverdegodverdomme niet eens meer een bak friet, frikandel en bier kopen.
Want dat was niet gezond.
Wel een linksdraaiend rechts geperst bananensapje met ghia zaadjes, en een vegetarische biologische quiche .
( voor 20 euro per portie ofzo )

T was een groezelige maar gezellige teringstad dat Amstedam
T is nou alleen nog maar een slap excuus voor een teringstad.
Types zoals jij pleurden we vroeger de gracht in nu nog steeds trouwens bijgoochem,........ :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan