Olie verversen omgeving Amsterdam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Mijn vraag is eigenlijk simpel.
Is er iemand in rond Amsterdam die een sleutelplekje heeft?
Ik moet even mijn olie en filter vernieuwen.
Op straat wil ik dit niet doen in verband milieu delicten.

Het zou tof zijn als iemand zegt kom maar even hier.
De spullen heb ik al en kan het ook wel zelf, echter krijg ik hem hier niet de berging in om legaal te werk te gaan met de nodige middelen.
Nu zag ik ook net de heining hobbyhal, is dit wat om lekker te klooien?
 
Laatst bewerkt:
Amsterdam is ook niet wat het geweest is natuurlijk. Maar volgens mij mag je nergens olie verversen op straat. Nog een jaartje verkoop ik de boel met serieus riante winst. Dan verkas ik lekker richting Heemskerk Alkmaar.
Heb ik er toch niet voor niets gewoond :)
Wel offtopic BTW lol

Complete automaatbakken worden hier nog gewoon uit elkaar gepeuterd ,
geen haan die d'r naar kraait .

Buurman gaat binnenkort nog even een motor over lepelen , buiten is makkelijker voor de motorkraan bewegingsruimte te geven.

( behalve dan een horde nieuwsgierige )
 
Types zoals jij pleurden we vroeger de gracht in nu nog steeds trouwens bijgoochem,........ :-)
Was dat voor, of na ik in die studentensloep stond te pissen vanaf de brug ? :)

Bestaat de bananenbar nog ?
Later het kunstje in de krochten van europa nog wel eens gezien, maar dat was oprecht de
eerste keer dat ik een banaan ergens uit zag schieten met de schil d'r nog omheen.

En een scherpschutter zou d'r jaloers op zijn hoe precies die dingen werden gemikt :)
 
Ik doe dat met de auto nog steeds… juiste tijdstip kiezen; zondag ochtend vroeg, niemand op straat, auto zo neerzetten dsg de neus iets bedekt is, teil eronder en gaan. Zorgen dat de bak met uitgelekte olie vlug weg is, en je bent aan het bijvullen; en dat mag gewoon😇
 
Bestaat de bananenbar nog ?
Paar jaar geleden nog wel. Heb er een stel buitenlandse collega’s naar binnen geduwd (hadden al eea genuttigd/gerookt). Daar is toen iets gebeurd waar nooit over gesproken is. Ik weet het nog steeds niet :)

Ik heb jarenlang kleine beurten op straat/stoep gegeven, was me van geen kwaad bewust..
En juist dát, kan in Amsterdam nog wel. Kost 50 piek, hoorde ik van een vriend.

:+
 
@Spitskool als het je zo hoog zit dan zorg je toch dat je een groot stuk karton onder je bike legt tegen het eventuele lekken..

Weet niet wat voor fiets je hebt maar hoe lang ben je nou bezig met een wisseltje?

Minuutje of 5 a 10?

Zou me d'r niet zo druk over maken, de tijd dat je aan dit onderwerp hebt besteed door naar je scherm te staren had je al 10x je olie en filter kunnen wisselen.
 
Paar jaar geleden nog wel. Heb er een stel buitenlandse collega’s naar binnen geduwd (hadden al eea genuttigd/gerookt). Daar is toen iets gebeurd waar nooit over gesproken is. Ik weet het nog steeds niet :)


En juist dát, kan in Amsterdam nog wel. Kost 50 piek, hoorde ik van een vriend.

:+
Wordt het dan ook voor je gedaan? Met nieuw filter? Dan is het nog wel te doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan