Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan gebeuren dat hij leeg raakt, als je een klein beetje erbij gooit en je ziet weer wat in het peilglas is er niks aan de hand.
Dan vul je hem weer op tot het max en klaar.
Moet er een liter bij heb je wel een probleempje misschien.
Voor de rest gewoon goed in de gaten houden, moet je later weer wat bijvullen zou ik toch eens naar de garage gaan.
Als je olie net onder je peilglas zit gaat er max een half liter bij, je hebt namelijk daaronder je carter nog zitten waar het merendeel van je olie zit zeg maar.Maar een liter? op het ding waar ik het inkap staat "2600 mililiter" dat is 2,6 liter toch?
en hij was volledig leeg
Wel goed lezen he, zeg als je een liter erbij moet doen je een probleempje kan hebben.euh neeje. Ik bedoelde dat hij echt helemaal leeg was. maar corsaro zei dat af en toe is een litertje bijvullen genoeg moet zijn. Maar er staat 2,6 l op.
Hoop gewoon dat er niks mis is, ben echt gek van die moto. Garagist vond niks speciaal dus kwam ik maar naar jullie.
Voor de mensen die niet weten waarom je er niet zomaar te veel in kunt gooien:
Bij een te hoog olie-niveau kan je krukas gaan 'slaan' in het oliebad waardoor er schuim ontstaat (= niet goed) en als het via de ontluchting naar buiten komt heb je je luchtfilter straks vol olie. (= ook niet goed)
Sowieso is 2,6L best wel weinig Volgens mij heeft hij het eerder over de koelvloeistof Olie is meestal iets van 3,4L zonder filter, 3,6L met filter vervangen en bijna 4L als alles uit elkaar is geweest etc. (uiteraard verschillend per motor, maar hij rijdt een GSX-R600 dus denk dat dit wel op gaat)