tobitronics
Die hard MF'er
- 12 jan 2015
- 328
- 11
Is het een probleem om eea te controleren en in orde te maken?Is (een tijdje) doorrijden een probleem, of kan het wel voor even zolang ik het oliepeil in de gaten houd (ook ivm olie die op de ketting komt)?
Is het een probleem om eea te controleren en in orde te maken?
als je dit allemaal niet weet blijf er dan van af. Straks weer een topic over wat er mis gegaan is.
Als je bent gevallen en de schakelpook was krom,zou ik het lek daar zoeken.
Zo'n keerring gaat niet zomaar lekken,hoop niet dat de schakelas krom is.
Ik zou er 1 of 2 parkers indraaien om de keerring eruit te trekken.
Meestal kan dit wel ....
Ik zou er 1 of 2 parkers indraaien om de keerring eruit te trekken.
Meestal kan dit wel ....
Volgens mij zit je in het verkeerde topicEn door de klap waarschijnlijk ook zijn krukas gebroken, daardoor liepen de zuigers vast en zijn de kleppen hoogstwaarschijnlijk krom en is er een klepschotel gebroken, dan zal ik ze gelijk allemaal maar vervangen als 1 klepschotel gebroken is!
Kom je toch gauw op een paar duizend euro schade door die keerring
Deze wel:Eerst effe het boek checken. Niet alle uitgaande askeerringen zijn van buitenaf te vervangen.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Nu ik erover nadenk is het niet zo'n handige opmerking van me,omdat de schakelpook niet rechtstreeks op de schakelas zit.
Ik kan het op de foto net niet goed zien....Inmiddels de keerringen vervangen zonder al te veel moeite, hierbij vielen me 2 dingen op:
De holte van de aandrijf as zat vol met olie en heel veel troep, het zag er uit als een vlies en dan doordrenkt met olie (duh). Het zat ook in de keerring. Het zat allemaal er vrij los in dus heb het meerendel eruit gevist. Wat kan dit zijn?