Ik heb een ktm lc4 uit `94 die nu behoorlijk wat olie lekt.
Ik dacht eerst dat het de voetpakking was, maar nadat ik mijn uitlaten had verwijdert, kon ik niet echt een spoort vanaf de voetpakking kant ontdekken.
Mij was wel opgevallen dat een staalomvlochten olieleiding klem zat tussen de cilinder en de uitlaten (aan de rechterkant). Ik vraag me af of dit origineel ook zo hoort te zitten (heeft iemand eventueel een foto?). Maar kan de leiding hierdoor kunnen gaan lekken? Door de trillingen en de hitte? En de koperen ringetjes die de leidingen afdichten bij de banjo's, slijten die op den duur? En waar zijn eventueel zo'n leiding/koperen ringetjes te bestellen?
Ik dacht eerst dat het de voetpakking was, maar nadat ik mijn uitlaten had verwijdert, kon ik niet echt een spoort vanaf de voetpakking kant ontdekken.
Mij was wel opgevallen dat een staalomvlochten olieleiding klem zat tussen de cilinder en de uitlaten (aan de rechterkant). Ik vraag me af of dit origineel ook zo hoort te zitten (heeft iemand eventueel een foto?). Maar kan de leiding hierdoor kunnen gaan lekken? Door de trillingen en de hitte? En de koperen ringetjes die de leidingen afdichten bij de banjo's, slijten die op den duur? En waar zijn eventueel zo'n leiding/koperen ringetjes te bestellen?
Laatst bewerkt: