olielekkage van cr 500 hoe kan dat?

pierelier6

Die hard MF'er
5 mrt 2008
867
0
zou zonet rijden net een nieuwe zuiger in een net gekochte motor en had een kilometer gereden totdat ik zagdat er olie lekte aan de vliegwielkant
kapje er voor weg gehaald en zag dat er olie uit een half gaatje onderinnet iets rechts vanhet midden wat is dat voor gaatje?
Of zou er een krukas kering uitliggen?
Baal als een stekker nu
Weet iemand wat het is?
bij voorbaat dank
 
Heb nu de motor er onder vandaan heb alleen niet zo'n poulie trekker om het vliegwiel los te halen
Maar heb je marktplaats al gekeken heeft die jacob jan weer allemaal motors op te staan
En durf te wedden dat die ene crossmotor met nummer 5 die 98er was die vorige week nog op marktplaats stond alleen heeft hij er nu zwarte tank kappen opgezet
 
Nee, ik vind het ook geen koopje. Geen van allen trouwens. Dat zwarte frame/rijwielgedeelte zonder tank komt bij mij vandaan trouwens. 1900 voor twee die je zelf nog moet op bouwen is ook geen koopje..
 
hey daar ben ik weer
Iedereen hartelijk bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen speciaal mario had de motor zaterdag helemaal klaar en hij reed super overal nieuwe lagers in gedaan en een nieuwe linker carter helft alles ging goed tot zondag
Daarom heb ik een nieuwe vraag
heeft iemand ook nog een midden carter helft van een cr 500?
De mijne is gister gebroken tijdens het aankicken van de motor :N '(
Zal wel komen dat hij zoveel compressie heeft

Hoop dat iemand mij kan helpen

gr pieter
 
hey daar ben ik weer
Iedereen hartelijk bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen speciaal mario had de motor zaterdag helemaal klaar en hij reed super overal nieuwe lagers in gedaan en een nieuwe linker carter helft alles ging goed tot zondag
Daarom heb ik een nieuwe vraag
heeft iemand ook nog een midden carter helft van een cr 500?
De mijne is gister gebroken tijdens het aankicken van de motor :N '(
Zal wel komen dat hij zoveel compressie heeft

Hoop dat iemand mij kan helpen

gr pieter

Die carter zal dan al wel een scheurtje gehad hebben?
 
nee hij was al eerder gelast maar dacht het zal het wel houden maar volgens mij had ik geen speling op de kickstarter en hoe zou je dat dan kunnen voelen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan