oliepeil..

bbbasterd

Die hard MF'er
4 jun 2007
525
0
alkmaar
Mogge!

Ik heb onlangs een fireblade '98 gekocht, echter blijkt nu het oliepeilertje te zijn
afgebroken van dat draaidopje... Heeft iemand enig idee hoe ik nu mijn olie een beetje goed kan pijlen?

Alvast bedankt voor de info.

Bas
 
Mogge!

Ik heb onlangs een fireblade '98 gekocht, echter blijkt nu het oliepeilertje te zijn
afgebroken van dat draaidopje... Heeft iemand enig idee hoe ik nu mijn olie een beetje goed kan pijlen?

Alvast bedankt voor de info.

Bas


...peilglaasje....
Engine_500p.JPG
 
Mogge!

Ik heb onlangs een fireblade '98 gekocht, echter blijkt nu het oliepeilertje te zijn
afgebroken van dat draaidopje... Heeft iemand enig idee hoe ik nu mijn olie een beetje goed kan pijlen?

Alvast bedankt voor de info.

Bas

Make up your mind!!! :P


Maar zoals al gezegd... der zit een kijkglaasje aan de rechterkant van het blok. En daar zal ook de min en max aangegeven zijn. Heb zelf ook een '98er Blade maar die staat niet hier.
 
Laatst bewerkt:
Zeg grappenmaaksters, ik had eerder een blade uit 94 en die had gewoon een pijlstok op het doppie... toch niet zo raar dat ik dat dacht he...

Ik zal eens even checken of dat glaasje ergens zit!

Maarree... in ieder geval bedankt voor de info.

Groetjes,

Bas
 
_O-

ps, Ik heb geen kijkglaasje en geen peilstokkie. Kom maar met de opmerkingen dat ik toch iedere week naar de garage moet voor reparatie..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan