olieschroef van olieleiding

bedoel je een banjoboutje of een ander origineel hondaboutje?
Ik ga nu even niet mn enige banjobout verfucken O-) mocht het mislukken zit ik zonder olie in de kop...(en de motorboer ligt niet om de hoek)
 
bedoel je een banjoboutje of een ander origineel hondaboutje?
Ik ga nu even niet mn enige banjobout verfucken O-) mocht het mislukken zit ik zonder olie in de kop...(en de motorboer ligt niet om de hoek)

full


Het voordeel van deze bout is dat het stuk zonder schroefdraad iets smaller is als 8 mm, waardoor de olie er wel langs kan.
 
(Afbeelding)

Het voordeel van deze bout is dat het stuk zonder schroefdraad iets smaller is als 8 mm, waardoor de olie er wel langs kan.

nice..en lekker lang zo te zien. Banjonippel heeft btw ook een uitsparing om de olie langs te laten...maar hoe makkelijker hoe beter.
Waar zit zo'n bout normaal? heb er vast wel eentje over van iets wat ik weggelaten heb...
 
Godverdomme :( zie je wel...

mn eerste DeWalt boortje is nu al stuk. 3mm (die gaat altijd stuk bij martijn)
Maaar neee hoor ..ik heel voorzichtig boren...niets aan de hand...ik lekker verder sleutelen.
Pleurt mn boormachine op de grond....boortje krom...ik proberen recht te maken maar dat was fataal.

Er is iets met boortjes en mij.....beter laserapparaatje kopen op ebay ofzo :9
 
Godverdomme :( zie je wel...

mn eerste DeWalt boortje is nu al stuk. 3mm (die gaat altijd stuk bij martijn)
Maaar neee hoor ..ik heel voorzichtig boren...niets aan de hand...ik lekker verder sleutelen.
Pleurt mn boormachine op de grond....boortje krom...ik proberen recht te maken maar dat was fataal.

Er is iets met boortjes en mij.....beter laserapparaatje kopen op ebay ofzo :9

Zei ik niet iets over een kolomboor :?

Of is dat hele apparaat op de grond geketst :X
 
hele boormachine is van mn werkbank (=diepvriezer) afgeflikkerd...

is ook al 3x gebeurd met mn decoupeerzaag maar die kun je nog rechtbuigen

ach..ik lijm het wel ;)
 
Prachtig. Ik lig vlak van het lachen :P
wel op je tenen passen met dat blok metaal he..

ik heb btw ook een jaar gereden met een zelfgemaakte banjo daar, geen probleem mee gehad. denk dat ik er nog mee rij zelfs :)
 
Net zoiets als dat ik iemand een gat in een boor heb zien boren!!
Het kan theoretisch niet (in mijn bedeelde wereld), maar het lukt wel! :)
 
jaja...vandaag toch maar een banjobout gemaakt :) netjes netjes...hij werkt iig wel...
maarreh..ik heb alle gaten 2mm gemaakt...

het is dus een dubbele banjobout, gat dwars er doorheen en 2 zijkanten... is 2mm groot genoeg?
 
jaja...vandaag toch maar een banjobout gemaakt :) netjes netjes...hij werkt iig wel...
maarreh..ik heb alle gaten 2mm gemaakt...

het is dus een dubbele banjobout, gat dwars er doorheen en 2 zijkanten... is 2mm groot genoeg?

Kijk eens hoe dik je leiding inwendig is. Die maat is het beste.
 
Kijk eens hoe dik je leiding inwendig is. Die maat is het beste.

zat ik al aan te denken....ben alleen te lame om los te schroeven...
Maar zal toch wel moeten gebeuren.
Ik haal wel een nieuw 3mm boortje moet ik alleen opletten dat ik em niet sloop bij het aandraaien...zal em redelijk verzwakken zo'n gat erdoor.
Maar eerst maar de leiding opmeten idd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan