Oliespoor A9

11 nov 2004
180
0
Reed vanochtend - weliswaar in koeklblik - over de A9 van Alkmaar naar Schiphol, maar van ongeveer de zwarte markt tot over Rottepolderplein kom je midden op de linkerbaan een oliespoor tegen. Oppassen geblazen dus. In de ochtendspits valt het wel mee, want kan je toch niet doorrijden, maar later op de dag is het dus opletten.

Ik dacht ik geef het maar even door.
 
Reed vanochtend - weliswaar in koeklblik - over de A9 van Alkmaar naar Schiphol, maar van ongeveer de zwarte markt tot over Rottepolderplein kom je midden op de linkerbaan een oliespoor tegen. Oppassen geblazen dus. In de ochtendspits valt het wel mee, want kan je toch niet doorrijden, maar later op de dag is het dus opletten.

Ik dacht ik geef het maar even door.

Idd. dit soort dingen moet je ff doorgeven aan de pliesies, dan ligt de verantwoording bij hun... Nu weet de gemeente mogelijk nog niet dat daar een oliespoor ligt, weet zelf niet hoe het met aansprakelijkheden zit dan.

Zelf bel ik altijd wanneer ik een olie spoor zie, en soms mag ik ze nog zelf opruimen ook :/
 
Heb je het ook doorgegeven aan rijkswaterstaat of aan de politie?

Nee, daar had ik net geen tijd voor, ging om 0900 het vergadercircuit in, maar dacht ik geef het hier nog snel even door.

Meld je het bij politie of bij Rijkswaterstaat - ik zag laatst een vgl topic mbt de A5. Zal de nrs in mijn mobiel opnemen, dan kan ik het in voorkomend geval meteen melden. Gelukkig heeft het flink geregend vandaag dus hopelijk is meeste weg.

'(
 
Terug
Bovenaan Onderaan