Oliespoor Groningen

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Vanmorgen richting de IBG gereden.. Mijn huidige werkgever, zeg maar.. Kom ik vlak voor het europaplein (de rotonde onder bij de Gasunie) op een groot oliespoor terecht. Ik voorzichtig remmen, achterwiel glibbert wat, maar ik weet de rotonde heel te bereiken. Staat onder het viaduct de sterke arm in discobus. Dus ik rij ff het stoepje op en ga naast hem staan. Ik meld hem het oliespoor en dat het daar dus erg glad is, krijg ik het antwoord: "Ja.. met de eerste regen na een droge periode krijg je dat alle troep omhoog komt en dan wordt het glad". Ik probeer het nog met "Dit is niet bepaald de eerste regen... we zitten al weken in de nattigheid". Hij antwoorde: "Rij maar voorzichtig"..

Doet de politie niets aan dit soort dingen en had ik eigenlijk de gemeente moeten bellen ofzo? Is toch niet zo raar dat ik zoiets aangeef?
 
je had een zwabber moeten kopen en het opruimen :p

Ik denk dat ik maar eens een zak olieabsorper jat op het werk, en die i.v.v meeneem, ff de collega motorrijders helpen... :+
 
gewoon 0900-tuig bellen en melden dat je onjuist bent behandeld door een agent en dat je graag olie spoor wil melden die de betrefende agent niks aan wou doen
 
Ook de middenste rijstrook van de A7 vlak voor het Julianaplein vanuit de richting Drachten was vanochtend 1 lang oliespoor...Maareeh, IKBENGEK.. je hebt denk ik wel gelijk.. volgende keer meld ik het..
 
Terug
Bovenaan Onderaan