Oliespoor Schoorldam - Langedijk

TheAceOfSpades

MF veteraan
23 aug 2002
1.603
0
Toen ik net uit mn werk kwam (Petten) zag ik vanaf Schoorldam tot aan Langedijk (daar moest ik de andere kant op) een oliespoor lopen. Echt een aaneensluitend spoor dus niet af en toe een vlekje...

1: wees allen gewaarschuwd! vooral in het donker...

2: Ik heb geprobeerd de wegbeheerder(Provincie) te bellen maar die zijn al naar huis.. ze hebben wel een nummer voor calamiteiten, die maar bellen?
 
is zeker mode of zo? ik kon gisteren op weg naar school ook een olie/diesel spoor volgen, best breed en af en toe lastig om langs te rijden (lag precies in het midden van de weg :? )
 
Ik heb inderdaad even de politie (0900-8844) gebeld, die gaan actie (laten) ondernemen..

Ik ben benieuwd of het morgenochtend weg is.
 
is zeker mode of zo? ik kon gisteren op weg naar school ook een olie/diesel spoor volgen, best breed en af en toe lastig om langs te rijden (lag precies in het midden van de weg :? )


Inderdaad, precies in het midden en éénderde van de rijstrook zeg maar.. erg oppassen. En daarbij ook zo'n 10km lang :X zullen flink wat litertjes geweest zijn
 
Laatst bewerkt:
Yep! je zag hier en daar nog wel wat maar niks noemenswaardigs meer.. kan er ook mee te maken hebben gehad dat het heeft geregend natuurlijk.

Het is in iedergeval weer weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan