olieverbruik

arcana

Rookie
26 mrt 2007
19
0
Hallo, ik eb de motor van mijn gsxr 1100 laten reviseren.
Hij is geboord naar 1200 cc nieuwe zuigers, nieuwe krukas, nokkenassen van de bandit 1200 enz...
In het begin ( de eerste 1000 km verbruikte hij geen olie maar nu na 3000 km verbruikt hij ongeveer een halve liter per 700 km, wat kan hier de reden van zijn.
Ik ben er echt ziek van en weet niet wat te doen.
kan dit normaal zijn en is dit tijdelijk of wat moet ik er van verwachten.

Groeten Guy.
 
Hallo, ik eb de motor van mijn gsxr 1100 laten reviseren.
Hij is geboord naar 1200 cc nieuwe zuigers, nieuwe krukas, nokkenassen van de bandit 1200 enz...
In het begin ( de eerste 1000 km verbruikte hij geen olie maar nu na 3000 km verbruikt hij ongeveer een halve liter per 700 km, wat kan hier de reden van zijn.
Ik ben er echt ziek van en weet niet wat te doen.
kan dit normaal zijn en is dit tijdelijk of wat moet ik er van verwachten.

Groeten Guy.
wel normaal ingereden neem ik aan ??

Ik liet laats een cilinder boren/honen en deze zag er perfect uit.. bij nameten kwam ik aan 0.07 speling !! terwijl ik 0.03 had gevraagd.. en de slijtage grens ligt bij 0.055 ..kortom: meteen terug gegaan en er is een hele nwe bus ingezet door de 'boormannen'..
Heb je het blok zelf in elkaar gezet ? of ook laten doen ? garantie ?
 
Hallo, ik eb de motor van mijn gsxr 1100 laten reviseren.
Hij is geboord naar 1200 cc nieuwe zuigers, nieuwe krukas, nokkenassen van de bandit 1200 enz...
In het begin ( de eerste 1000 km verbruikte hij geen olie maar nu na 3000 km verbruikt hij ongeveer een halve liter per 700 km, wat kan hier de reden van zijn.
Ik ben er echt ziek van en weet niet wat te doen.
kan dit normaal zijn en is dit tijdelijk of wat moet ik er van verwachten.

Groeten Guy.
nokkenassen van de bandit 1200 :? daar wordt hij niet sneller van :N dat olie verbruik zou ik zeggen er is iets goed mis :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan