Olymische Spelen

UsiH

Rookie
11 feb 2006
5
0
Den Haag
Haaaaaaaai everybody..

Wie had er gisteren het opening van de Olympische Spelen gezien. Ik wel.. noujah nie alles.. maar er was een gedeelte van de show dat (TUURLIJK!!!) een motor (MV Agusta) naar buiten kwam. Natuurlijk een rode, want rood is zeer belangrijk voor de Italianen. Maar toen kwam die Agusta in een flits voorbij (of ik keek toen ff nie goed, maar wat ik me afvroeg waarom er geen reclame gemaakt mocht worden. De naam was niet zichtbaar zeg maar, maar door de outlining zag j vaagjes Agusta staan. En hebben jullie Rossi gezien in die rode Ferrari die op kwam en een burnout maakte.. je zag hem persoonlijk niet zo goed.

Motorgroet, UsiH
 
Lief meisje,

a) leer eens motoren herkennen, het waren ducs.
b) d'r is al een topic over die ferrari die door Luca Badoer bestuurd werd
c) heb jij al een fotootje van jezelf gepost :?
 
A. mijn excuses. Dan heb ik het verkeerd gezien.. zat er toch nie aandachtig naar te kijken..
B. shoot.. zij/hij was me dan net voor. Voordat ik begon was er nog geen onderwerp..
C. jah, maar op 1 of andere manier verschijnt die er niet op. Heb het al paar keer geprobeerd, wordt vervolgd dus..

Adios!!
 
A. mijn excuses. Dan heb ik het verkeerd gezien.. zat er toch nie aandachtig naar te kijken..
B. shoot.. zij/hij was me dan net voor. Voordat ik begon was er nog geen onderwerp..
C. jah, maar op 1 of andere manier verschijnt die er niet op. Heb het al paar keer geprobeerd, wordt vervolgd dus..

Adios!!

Mwoah, 10 feb om 22 uur lijkt me ver voor deze ;)

Foto bijvoegen als attachement en imgatt in je post zetten.
De mannen hier kijken er zeer naar uit O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan