Om te huilen

Péétje Brik

MF veteraan
3 jun 2002
13.465
1
Gistel Belgie
Omdat ik dit voor had, Uit mijn poten laten flikkeren. en omdat dit uit de lucht kwam vallen, Tipje Honda VF1000 FII, internationaal aangekocht , en er ook lichte schade was aan die uit Zeeland had ik dit kuipdeel laten spuiten bij een kennis van het zaalvoetbal, kosten waren, een flesje wijn en een fles Leffe :} , gisteren dit gespoten kuipdeel, en de rest eropgezet na een weekje naked te hebben rondgereden, vanmorgen ritje gedaan om te kijken en te luisteren of alle kuipdelen wel goed gemonteerd waren, was nog leuk, wil net een foto maken van de gerepareerde en pas gepoetste VF (een paar dagen aan bezig geweest) , en wat zie ik :( |( |( ;(


full
 
Zonde zeg '( ....Misschien nu maar een stukkie wegsnijden, of weer opnieuw laten maken...
(De oude schade is wel mooi hersteld ;) )
 
Laatst bewerkt:
Mensen, waar zitten mijn gedachten |( , ik zie pas nu dat de vorige kuip al uitgesneden was, :z dus dat zal de oplossing worden denk ik.




full
 
Dremel lenen van de buurman?? Lijkt me wel makkelijker dan een figuurzaag. Wel eerst uittekenen wat je weg wil halen, zonde als het mis gaat. Daarna gewoon licht opschuren en likje verf erover en klaar ;)
 
Dremel lenen van de buurman?? Lijkt me wel makkelijker dan een figuurzaag. Wel eerst uittekenen wat je weg wil halen, zonde als het mis gaat. Daarna gewoon licht opschuren en likje verf erover en klaar ;)

Het aftekenen, lees afbranden, is al gebeurd :+

Op donderdag 19 juni 2003 16:08 schreef the stomper het volgende:
Je kunt het eerst proberen op het kuipdeel wat je nu overhebt, dan verpest je niet je gespoten stuk.


Op donderdag 19 juni 2003 16:08 schreef Ralfie het volgende:Effe oefenen op je ouwe kuip ;)

Die wil ik deze winter zelf herstellen.
 
Zou ik zo nog enkele dagen kunnen rondrijden, hij heeft er nu al een 60 km opzitten voor hij in die toestand kwam of is dit af te raden.
Péétje heeft na een week sleutelen en poetsen :r geen goesting meer om die kuip er direct af te halen. :9
 
Zou ik zo nog enkele dagen kunnen rondrijden, hij heeft er nu al een 60 km opzitten voor hij in die toestand kwam of is dit af te raden.

Ik zou het niet proberen. Als je er nog maar 60km mee hebt gereden. Straks ga je nog verder rijden en wordt je uitlaat nog heter, lijkt me niet goed voor je kuip.
Misschien smelt het wel lelijk weg....en dan heb je wel een probleem.
Voorkomen is beter dan genezen zeggen ze wel eens (wat een wijze praat ;) )
Dus gewoon weer aan de gang gaan en de boel weer los halen en fixen. Succes ermee
 
Op donderdag 19 juni 2003 15:42 schreef Péétje Brik het volgende:
[...]

Bedoelen jullie gewoon een gat rond de geschroeide plek maken, boord afronden, met verf bijwerken, en zo laten.
Zo zag ie er naakt uit.


(Afbeelding)

Toch niet echt mooi :+
 
Op vrijdag 20 juni 2003 03:00 schreef GJrsvR het volgende:
Op donderdag 19 juni 2003 15:42 schreef Péétje Brik het volgende:Zo zag ie er naakt uit.


(Afbeelding)

Toch niet echt mooi :+

Nee, zo'n VF is gemaakt om gekleed door het leven te gaan, soms is (net)niet naakt mooier :+ :+


* ps: dat zuigt peetje, zonde hoor, k zou toch maar ff langsde buurman gaan. suc6 ermee
 
K'zal der dan maar aan beginnen zeker, f*ck weer gans die kl*tekuip der weer af. |( Om nog te zwijgen van het terug monteren.
Effe de buurman lastig gaan vallen, die wil misschien wel een handje helpen. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan