Om te huilen

Sjabloontje erop.

full
 
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Péétje Brik het volgende:
[...En Bob is je oom...]
:?
Als vertaler :+ van het forum:
Komt van "...and Bob's your uncle" oftewel ...klaar is Kees/Klara.
 
Nee, zo'n VF is gemaakt om gekleed door het leven te gaan, soms is (net)niet naakt mooier :+ :+


* ps: dat zuigt peetje, zonde hoor, k zou toch maar ff langsde buurman gaan. suc6 ermee

Hoi CBRenee, er zijn hier al eens foto's gepost van een VF streetfighter, maar die zijn verloren gegaan met de crasch, en heb al een paar keer zitten zoeken, maar nog niets gevonden.
Enne de buurman was niet thuis, dus de schijf erin, ging echt goed.



Op vrijdag 20 juni 2003 22:27 schreef CBRenee het volgende:
Dat ziet er goed uit Peet, ennuh Amazone kan ie al weer een beetje lachen? :+

We zin pas thuis van een ritje, dus die smile is terug :+


Op vrijdag 20 juni 2003 22:37 schreef Galloper het volgende:Als vertaler :+ van het forum:
Komt van "...and Bob's your uncle" oftewel ...klaar is Kees/Klara.

Ja mijn Vlaamse cent valt altijd een beetje traag :z
 
Goe gedaan,Pee ;)
Toch weer netjes zo!

Thx, nu nog het slot van FastFriend in mijn bus :} , dan kan die andere tank erop, want die ziet er echt uit als nieuw, en dan is de boel compleet en origineel, buiten de uitlaten, die liggen op zolder, eerst die andere kuip eens herstellen en laten spuiten, andere kleur :? , weet ik nog niet en die originele uitlaten erop.

full
 
Wie heeft het hier nou over origineel blijven?
Je wil toch origineel zijn? 8-)

Er zouden maar een stuk of 30 van die dingen nog rond rijden in Belgie, en volgend jaar komt er een VF1000R :9~ , en als Amazone de mijne niet wil, heb ik liever dat ie origineel blijft, terwijl ik aan het typen ben begin ik al te twijfelen over dat rood. })

full
 
Er zouden maar een stuk of 30 van die dingen nog rond rijden in Belgie, en volgend jaar komt er een VF1000R :9~ , en als Amazone de mijne niet wil, heb ik liever dat ie origineel blijft, terwijl ik aan het typen ben begin ik al te twijfelen over dat rood. })

(Afbeelding)
Zoals op dat laatste plaatje ist-ie natuurlijk wel het mooiste.
Zal wel wat kosten om hem zo te krijgen.
 
Of misscien totaal iets anders?
bv.
27449



Hoewel de Rothmans kleuren natuurlijk wel super zijn.
 
Op vrijdag 20 juni 2003 23:06 schreef Péétje Brik het volgende:...en die originele uitlaten erop.
Hij ziet er weer spik&span uit. Goe gedaan hoor. I love it when a plan comes together. 8-)

Maar die nieuwe uitsnede die je hebt gedaan gaat toch niet passen bij de originele uitlaat? Die is juist toch alleen voor deze uitlaat passend? :?
 
Hij ziet er weer spik&span uit. Goe gedaan hoor. I love it when a plan comes together. 8-)

Maar die nieuwe uitsnede die je hebt gedaan gaat toch niet passen bij de originele uitlaat? Die is juist toch alleen voor deze uitlaat passend? :?

Reservekuip (andere kleurstelling :? ) zal gebruikt worden met originele uitlaten, daar heb ik dus een beetje werk aan, valschade herstellen en uitsnede opvullen, da zal deze winter keukenwerk worden. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan