Oma iets strenger maken

RoyalClub

Vaak ben je te ban
Crew
12 mei 2008
38.729
7.754
Is het mogelijk om MFoma iets strenger te laten optreden bij erg oude topics?
Als in, dat er een tekstveld echt vrijgeklikt dient te worden ofzo voor er een reply getypt kan worden? :+
 
Naar aanleiding van deze? :
Meestal zijn het nieuwe leden maar blijkbaar kan het ook een iets ouder lid zijn.:X
 
Het geeft ook niet, maar wat wel geeft is dat er een hele sloot users daarna gaat replyen, die ook niet naar de datum kijken, en soms/vaak offtopic gaan kwekken.
 
Nee, heb het er net met @midlifecrisis over, het topic staat in het "vergelijkbare onderwerpen" vakje onder elk reactieveld

1624302394694.png
 
Ja, speciaal voor dat kampervolk uit Mijdrecht :+


ik heb geen idee man, ik gebruik de zoekfunctie nooit heel erg uitgebreid
 
Dat moest ik zelf ook uitzoeken en nog steeds is het me niet 100% helder :P

Maar het komt er op neer dat er de verschillende onderdelen van MF mee bedoeld wordt, denk aan topics, profielberichten, reacties in de media gallerij, etc.

@RoyalClub Ik ga kijken of ik de vergelijkbare topic kan aanpassen.

Edit: Zoekfunctie ingesteld dat er geen vergelijkbare onderwerpen ouder dan 2 jaar getoond worden.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een leuk topic om over een tijdje nog eens in te reageren.

Zoekfunctie lijkt inderdaad ontworpen om de dingen die je zoekt, als laatste resultaat te presenteren.
 
Is het mogelijk om MFoma iets strenger te laten optreden bij erg oude topics?
Als in, dat er een tekstveld echt vrijgeklikt dient te worden ofzo voor er een reply getypt kan worden? :+

Sinds jij ook moderator bent kan je dat toch ook bespreken tijdens de maandelijkse moddertororgie het maandelijks moderator overleg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan