Oma in beeld

motorhan

Die hard MF'er
12 jan 2009
325
7
Budel
Hallo,
Als je op een wat ouder topic wilt reageren komt er zo'n oude dame in beeld en geeft aan oud topic.
Nou en!!! soms wil je gewoon het onderwerp aanvullen. en dan heb je tekst ingetikt en wil je een foto bijvoegen, dan klik je op bestand op de foto en vervolgens gebeurt er niks.

Is het de bedoeling dat je dan weer een nieuw topic opent. of doe ik wat verkeerd.
 
full
 
Ja er zijn er altijd die het al weten, daarom stel ik de vraag. Maar tot heden nog geen antwoord
 
Hallo,
Als je op een wat ouder topic wilt reageren komt er zo'n oude dame in beeld en geeft aan oud topic.
Nou en!!!



soms wil je gewoon het onderwerp aanvullen. en dan heb je tekst ingetikt en wil je een foto bijvoegen, dan klik je op bestand op de foto en vervolgens gebeurt er niks.


Nou en !!! ??

Zeg t maar, wat is je probleem ermee ? :)

Het is gewoon een ludieke manier om gebruikers erop attent te maken dat ze een reply posten in een topic wat wellicht al door de tijd is achterhaalt.



Wat betreft die 2e opmerking: De oorzaak van dat probleem bevind zich toch echt ergens tussen je toetsenbord en de rugleuning.
 
Nou en !!! ??

Zeg t maar, wat is je probleem ermee ? :)

Het is gewoon een ludieke manier om gebruikers erop attent te maken dat ze een reply posten in een topic wat wellicht al door de tijd is achterhaalt.



Wat betreft die 2e opmerking: De oorzaak van dat probleem bevind zich toch echt ergens tussen je toetsenbord en de rugleuning.

Bedankt voor je reactie. ik denk niet dat het aan mij ligt want ik heb al eens eerder een afbeelding geplaatst maar ik sluit niet uit dat het aan de PC/toetsenbord ligt. zal de PC eens opnieuw opstarten. en als het daar aan ligt is de vraag beantwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan