\"Omar op motor ontsnapt\"

Wel netjes zwaaien als je em ziet he, zo zijn motorrijders nou onderelkaar 8-)
 
Laat me raden, niet met een supersport, maar met een offroad/enduro! :}

Of zou je als talibanstrijder een R1 krijgen?
 
Hmm.. ik mis de optie: \"Verbeeldde ik me als mr. Powells op een Boss Hoss, uitgevoerd met een B-52 lanceerplatform.\" ;)
 
Ik denk dat het wel zou opvallen, Omar op een R1, denk niet dat er daar zoveel van rondrijden. :P
 
Je hoort zijn smoes al als ie gepakt wordt: \'Ik werd achtervolgd. Na 11 september ben ik toch wat voorzichtiger geworden.\'

Ik stel me trouwens twee van die in \'t bruin geklede cops voor met een witte Harley en een enorme zonnebril uit de jaren \'70 in de achtervolging voor.

In ieder geval is de Mullah in mijn achting gestegen. Staat ie trouwens nog steeds niet erg hoog.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 05 januari 2002 14:49 schreef TTeun het volgende:
Je hoort zijn smoes al als ie gepakt wordt: \'Ik werd achtervolgd. Na 11 september ben ik toch wat voorzichtiger geworden.\'

Ik stel me trouwens twee van die in \'t bruin geklede cops voor met een witte Harley en een enorme zonnebril uit de jaren \'70 in de achtervolging.

Lol :) :)
 
misc.php


ik dacht aan de linker- maar denk dat het IRL toch meer op de rechter lijkt...
 
Zoiets zal het mischien geweest zijn :? maar dan in de winter.
schaap_op_motor.jpg


Die rechter foto van bertv kan ook natuurlijk.
 
Zoiets zal het mischien geweest zijn :? maar dan in de winter.

Die rechter foto van bertv kan ook natuurlijk.

Wel eens ooit een schapevachtje op een motor gezien. Maar een heel schaap :? Stelletje geiteneukers.

Of is dit een Aussi?
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt zo te zijn dat Omar als een soort verkenner vooruit rijd. Een kilometer of wat achter die geiten**ker rijd een colonne met aan het hoofd ons aller vriend.........
benlada.jpg
 
Jij overigens ook niet })
:( Dat komt omdat ik structureel altijd te laat vertrek.
Ik heb de nare gewoonte om de reistijd nogal strak te plannen.
Bijv. Als ik een route ooit wel eens in 30 min heb gereden, vertrek ik ook geen seconde eerder dan 30min van te voren ook al heb ik niks beters te doen |(
Tsja en als het onderweg dan ff tegenzit kom je te laat.
Dus als we weer gaan minibiken moet je gewoon tegen me zeggen dat je bijv. om 8 uur hebt afgesproken terwijl je in werkelijkheid om 7:30 hebt afgesproken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan